اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد:

اجرای ۱۴۵عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میاندوآب

اجرای ۱۴۵عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میاندوآب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: در هفته دفاع مقدس، بیش از ۱۴۵ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی در سطح شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، گفت: عزت و اقتدار امروزی ما مرهون خون شهدا، فداکاری ها وجان فشان های ایثارگران و رزمندگان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیم و دریایی از حماسه است که متعلق به همه اقشار مردم ایران اسلامی بوده و باید فرهنگ آن به نسل حاضر انتقال یابد.

,

وی با اشاره به اجرای ۱۴۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میاندوآب، افزود: با همکاری ادارات و نهادهای مختلف شهرستان، بیش از ۱۴۵ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی در سطح شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

,

مولودی تصریح کرد: شاخص ترین برنامه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و مراسم صبحگاه مشترک است که با حضور یگان هایی از بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در پادگان شهید محلاتی برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم به این مناسبت در جمعه هفته گذشته، اظهار کرد: این برنامه  با مشارکت اداره ورزش و جوانان، شهرداری و ادارات مختلف و با جوایزی نفیسی برگزار شد.

,

وی دیدار وتجلیل از خانواده معظم شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در رشته های مختلف، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا، به صدا در آوردن زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس و نشست های فرهنگی و سیاسی را از اهم برنامه ها در هفته دفاع مقدس به منظور تبیین و تعمیق و انتقال فرهنگ وارزش های دفاع مقدس در میاندوآب عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه