اخبار داغ

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

بدون سهمیه بندی بنزین مصرف سوخت در کشور قابل کنترل نیست/ تاکید مجلس بر ادامه استفاده از کارت های سوخت

بدون سهمیه بندی بنزین مصرف سوخت در کشور قابل کنترل نیست/ تاکید مجلس بر ادامه استفاده از کارت های سوخت
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در خصوص افزایش قیمت بنزین در سال جاری اظهارداشت: تا کنون جلسه ای در کمیسیون انرژی مجلس و در صحن مبنی بر ارائه نظرات درباره افزایش قیمت بنزین در سال جاری نداشته ایم و احتمال افزایش قیمت بنزین در سال چاری وجود ندارد.
[

کوروش کرم پور حقیقی، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص افزایش قیمت بنزین در سال جاری اظهارداشت: تا کنون جلسه ای در کمیسیون انرژی مجلس و در صحن مبنی بر ارائه نظرات درباره افزایش قیمت بنزین در سال جاری نداشته ایم و احتمال افزایش قیمت بنزین در سال جاری وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی همچنین در خصوص موضوع ابقای کارت سوخت نیز تصریح کرد: بنابر نظر اعضای کمیسیون های اقتصادی مجلس قرار بر ابقای کارت سوخت شده و در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی در این خصوص به اطلاع مردم می رسانیم ولی هنوز خبری در این خصوص در دست ما نیست ولی نظر کلیه نماینده بر حفظ کارت سوخت در کشور بوده است.

,

 

,

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس همچنین با اشاره به عدم ارائه ابلاغیه از سوی وزارت نفت مبنی بر افزایش قیمت بنزین در سال جاری گفت: تا کنون هیچ مصوبه و ابلاغیه ای در خصوص افزایش قیمت بنزین در سال جاری از سوی وزارت نفت به مجلس و کمیسیون انرژی ارائه نشده است ولی احتمال دارد در سال جاری مقداری افزایش در این بخش داشته باشیم که متعاقبا اخبار مربوط به این موضوع را به مردم اطلاع رسانی می کنیم.

,

 

,

کرم پور حقیقی همچنین با تاکید بر سهمیه بندی بنزین برای کنترل مصرف بنزین در کشور بیان داشت : سهمیه بندی بنزین در دستور کار مجلس است و نمایندگان محترم بر این موضوع مصمم هستند تا این امر در کشور تحقق یابد، زیرا که بدون سهمیه بندی بنزین در کشور نمی توانیم مصرف سوخت را در کشور کنترل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه