اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

امکان افزایش قیمت سوخت در سال جاری وجود ندارد/ لزوم حفظ سهمیه بندی بنزین و کارت سوخت برای کنترل مصرف بنزین

امکان افزایش قیمت سوخت در سال جاری وجود ندارد/ لزوم حفظ سهمیه بندی بنزین و کارت سوخت برای کنترل مصرف بنزین
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت سوخت در کشور گفت: سهمیه بندی سوخت و حفظ کارت سوخت در کشور یکی از مهم ترین دغدغه های نمایندگان مردم در مجلس است ، زیرا که یکی از مهم ترین عوامل افزایش مصرف سوخت در کشور حفظ کارت سوخت در کشور بوده است.
[

هدایت الله خادمی ، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت سوخت در کشور گفت: سهمیه بندی سوخت و حفظ کارت سوخت در کشور یکی از مهم ترین دغدغه های نمایندگان مردم در مجلس است، زیرا که یکی از مهم ترین عوامل کنترل افزایش مصرف سوخت در کشور حفظ کارت سوخت در کشور بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین اقدامات مجلس در راستای حفظ کارت سوخت و سهمیه بندی سوخت در کشور بوده است که هنوز هم جلساتی را در این زمینه در مجلس ادامه می دهیم تا به یک نتیجه قطعی در این زمینه برسیم، آنچه که در این میان مد نظر است تاکید نمایندگان بر سهمیه بندی و حفظ کارت سوخت است که در آینده نزدیک این امر محقق می شود.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در خصوص افزایش قیمت سوخت در سال جاری بیان کرد: تا کنون تصمیم قطعی در این باره از سوی وزارت نفت و مجلس اتخاذ نشده است و امکان افزایش قیمت سوخت در سال جاری وجود ندارد و اگر تصمیمی هم در این باره گرفته شود احتمالا در سال آینده اعمال شود ولی آنچه که روشن است در سال جاری افزایش قیمت سوخت نداریم.

,

 

,

 خادمی با اشاره به آمار افزایش مصرف سوخت در سال جاری نیز تصریح کرد: با شروع فصل مسافرت ها از ابتدای سال جاری تا کنون مقداری افزایش مصرف سوخت در سال جاری داشتیم که این امر بنابر سال های گذشته امر طبیعی است ولی برای کنترل مصرف سوخت باید سهمیه و حفظ کارت سوخت در دستور کار قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه