اخبار داغ

شهردار منطقه 13:

مراسم‌های آغاز سال تحصیلی در ایجاد روحیه نشاط تأثیر گزار است

مراسم‌های آغاز سال تحصیلی در ایجاد روحیه نشاط تأثیر گزار است
زنگ مدارس، جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها برای کلاس اولی‌های منطقه 13 با حضور شهردار منطقه نواخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر گفت: اولین روز مدرسه همیشه در ذهن دانش آموزان باقی می‌ماند و باید با برگزاری مراسم‌های آغاز سال تحصیلی در ایجاد روحیه نشاط در بین آنان تلاش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر ,

وی با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان بیان کرد: امیدوارم همه دانش آموزان باپشتکار و اهمیت به کسب علم و دانش برای پیشرفت خود تلاش کنند و آینده‌ای درخشان را برای خود رقم بزنند.

,

رحمان زاده در ادامه افزود: فضای شهری برای آغاز سال تحصیلی در منطقه 13 آماده‌شده است و متولیان شهری به انتقال فرهنگ و ارزش‌ها به شهروندان توجه ویژه‌ای داشته و از پتانسیل‌های موجود برای اعتلای فرهنگ جامعه بهره می‌برند.

,

وی با اشاره به ارتباط خوب شهرداری و آموزش‌وپرورش گفت: با توجه به ارتباطات تنگاتنگ بین آموزش‌وپرورش و شهرداری اقدامات و تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس و آماده‌سازی آن‌ها برای شروع سال تحصیلی انجام‌شده است.

,

شهردار منطقه 13 به مناسب‌سازی فضای آموزشی تأکید کرد و اظهار داشت: سرمایه گزاری برای ارتقای سطح کمّی و کیفی آموزش بسیار ضروری است و برای تربیت نیروی انسانی موردنیاز جامعه است.

,

وی در پایان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید به آن توجه ویژه شود ایجاد محیط آموزشی مناسب و مطلوب در مدارس و فضاهای علمی، آموزشی سطح کشور است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه