اخبار داغ

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

اجرای بیش از 80 برنامه فرهنگی و بصیرتی در سروستان

اجرای بیش از 80 برنامه فرهنگی و بصیرتی در سروستان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان از اجرای بیش از 80 برنامه فرهنگی و بصیرتی در طول هفته دفاع مقدس امسال با رویکرد استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی و مقابله با پروژه نفوذ دشمن در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد پاسدار محمد علی اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در گفتگو با  خبرنگار سروستان ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: همه رشادت ها، حماسه آفرینی های جانانه شهدای ما در طول دوران پر افتخار دفاع مقدس برگرفته از مکتب سرخ عاشورای حسینی(ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار سروستان ما ,

وی در ادامه این مطلب افزود: امنیت، اقتدار و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدایی است که با اقتدا به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عاشقانه و مخلصانه پای انقلاب اسلامی ایستادند و به ندای امام زمان خویش حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفته و در این راه جان عزیز خویش را فدای اسلام و میهن خویش کردند.

,

محمد علی اکبری با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که با نگاهی موشکافانه به گنجینه فراموش نشدنی همیشه جاوید 8 سال دفاع مقدس بار دیگر دریابیم که می توان با اتکا و ایمان راسخ به خداوند بزرگ و با تلاش و مجاهدت و همچنین حرکت حول محور ولایت از غیر ممکن ها، ممکن ساخت، حماسه ها آفرید و پیروز شد.

,

وی ضمن تجلیل از مقام شامخ همه شهدا بویژه شهدای سال های دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم تأکید کرد: امنیت امروز ایران اسلامی در ناامن ترین منطقه دنیا یعنی آسیای غربی (خاورمیانه) ثمره خون پاک و مطهر شهداست و پاسداشت ارزش های این ستارگان همیشه جاوید و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت یک وظیفه عمومی است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در بخش دیگری از سخنان خویش با اعلام بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح این شهرستان گفت: امسال بیش از 80 برنامه فرهنگی و بصیرتی با رویکرد استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی و مقابله با پروژه نفوذ دشمن در سراسر شهرستان سروستان برگزار می شود.

,

وی در ادامه این مطلب افزود: ویژه برنامه های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس در شهرستان سروستان از روز جمعه سی و یک شهریورماه جاری و با رژه حماسی و باشکوه نیروهای نظامی،انتظامی و بسیجیان مستقر در این شهرستان آغاز می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در پایان این گفتگو از عموم مردم بصیر، ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان جهت شرکت در برنامه های هفته دفاع مقدس دعوت کرد.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه