اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل خبرداد؛

حضوریک هزار و ۹۷۰ کلاس‌اولی در سال تحصیلی جدید/ کمبود معلم و فضای آموزشی دو مشکل اصلی آموزش و پرورش آران و بیدگل

حضوریک هزار و ۹۷۰ کلاس‌اولی در سال تحصیلی جدید/ کمبود معلم و فضای آموزشی دو مشکل اصلی آموزش و پرورش آران و بیدگل
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل گفت: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی دلیل اصلی کلاس‌های شلوغ درس در آران و بیدگل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخطب شکن؛ آیین نمادین جشن شکوفه‌ها ویژه کلاس اولی‌های شهرستان آران و بیدگل صبح امروز  همزمان با سراسر کشور در شهید استادی بخش مرکزی با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد و یک هزار و 97۰ دانش آموز جدید وارد عرصه کسب علم و دانش شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل در این آیین با تبریک بازگشایی مدارس گفت: امروز نخستین روز تجربه کسب علم و دانش برای دانش‌آموزان کلاس اولی است.

,

وی ادامه داد: شکوفه‌هایی که در بهار تعلیم و تربیت تحصیل خود را آغاز می کنند، درختان تنومند آینده این کشور خواهند بود.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل در مورد مشکلات این اداره تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی دلیل اصلی کلاس‌های شلوغ درس در آران و بیدگل است.

,

محمد معدندار وظیفه مدیران و مسئولان آموزش و پرورش را ایجاد فضای پر شور و نشاط در مدارس برای شکوفایی استعدادهای آینده کشور دانست و عنوان کرد: تمام تلاش مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل با وجود کمبود فضای آموزشی، جبران این کمبود با تلاش خیران و دولت بوده است تا دانش آموزان بدون هیچ دغدغه ای به فکر تحصیل علم و دانش باشند.

,

وی سپس به حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان خود اشاره و تصریح کرد: حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان برای آنها به نوعی دلگرمی و موجب آرامش آنهاست و مدرسه به عوان خانه دوم دانش آموزان می تواند کمک والدین در تربیت صحیح باشد.

,

معدندار از ورود هزار و 97۰ کلاس اولی به مدارس آران و بیدگل خبر داد و افزود: این دانش آموزان در ۲۴ مدرسه شهری و ۱۸ مدرسه روستایی تحصیل خود را آغاز می کنند.

,

وی در پایان آماری هم از تعداد دانش آموزان و مدارس فعال شهرستان در سال جاری ارائه داد و خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید حدود ۱۷ هزار دانش آموز آران و بیدگلی در ۱۲۰ واحد آموزشی شهری و روستایی در آران و بیدگل بهار علم و تربیت خود را در اول مهرماه آغاز خواهند کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه