اخبار داغ

گزارشی از جلسه شورای شهر نیشابور؛

واگذاری فرهنگسرا به بخش خصوصی/ اجرای کنسرت سنتی نیشابوری به شرط رعایت شئونات

واگذاری فرهنگسرا به بخش خصوصی/ اجرای کنسرت سنتی نیشابوری به شرط رعایت شئونات
عضو شورای شهر در خصوص واگذاری فرهنگسرا به بخش خصوصی گفت: با امضای پنج نفر از اعضا مقرر شد سازمان فرهنگی ورزشی نسبت به بررسی موضوع و ارائه لایحه واگذاری به شورا جهت بررسی اقدام نماید که هنوز ارسال نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطار نیوز، جلسه شورای اسلامی شهر نیشابور شامگاه چهارشنبه29شهریورماه در محل سالن جلسات این شورا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطار نیوز,

باری عضو شورای شهر در خصوص اوضاع متکدیان گفت: تکدی گری در سطح شهر مقرر گردید شهرداری تا پنجم مهرماه با تهیه آئین نامه طبق پنج ماده 55قانون مقررات مربوط به شهر و شهرداری اقدام و به شورا ارسال نماید که باید زیرساخت های این طرح ابتدا فراهم گردد، سپس در خصوص تأیید آن تصمیم گیری شود.

,

صادقی دیگر عضو شورای شهر نیز در این خصوص گفت: سر هر چهارراهی چندین نفر به تکدی گری مشغول هستند و حیثیت شهر را زیر سوال می برند، یک مکانی در روستای شادمهرک تهیه شده که به آنجا انتقال یابند ولی شهرداری در حد نگهداری آن ها هم کاری نکرده است.

,

طرح واگذاری فرهنگسرا به بخش خصوصی

, طرح واگذاری فرهنگسرا به بخش خصوصی,

باری عضو شورای شهر در خصوص واگذاری فرهنگسرا به بخش خصوصی گفت: با امضای پنج نفر از اعضا  مقرر شد سازمان فرهنگی ورزشی نسبت به بررسی موضوع و ارائه لایحه واگذاری به شورا جهت بررسی اقدام نماید که هنوز ارسال نشده است.

,

زرندی در ادامه این بحث گفت: خیلی از سازمان های دولتی تصور می کنند که وظیفه شورای یا شهرداری است که این مکان را رایگان در اختیار آنها قرارد دهد که این پیشنهاد قرار شد در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح گردد.

,

شکیبا گفت: درآمدزایی بحث درستی است اما کسی حاضر به قرارداد با فرهنگسرا نشده است و دلیلش این است خیلی از کسانی که می خواهند این مکان را اجاره کنند به امید این هستند که برنامه ها و کنسرت های مجازی را که در سطح کشور مجاز و شامل رعایت شئونات هستند برگزار شود.

,

باری در ادامه این موضوع گفت: یک ماه پیش ریاست محترم سازمان فرهنگی ورزشی را خواستیم، جشن های عمومی باید در محلات محتلف برگزار شود، در یکی از برنامه هایی که شرکت داشتیم محتوای خوبی نداشت و باید با یک برنامه ریزی درست محتوای برنامه ها را درست کنیم، وقتی موسیقی سنتی و ارزشمند را در نیشابور داریم چرا این باید به فراموشی سپرده شود و جشن ها و مراسمات را نقض کنیم.

,

لازم به ذکر است طرح واگذاری فرهنگسرا به بخش خصوصی مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه