اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کارون خبر داد؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل و اماکن تجاری در شهرستان کارون

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل و اماکن تجاری در شهرستان کارون
سرگرد مطهری راد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کارون از دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل و اماکن تجاری در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز: سرگرد صالح مطهری راد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن تجاری در برخی نقاط شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان حرفه ای به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارون نیوز,

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان کارون با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

,

سرگرد صالح مطهری راد عنوان کرد: سارق حرفه ای دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به سرقت تسبیح قیمتی بالغ بر 10 میلیون 500 هزار ریال به همراه وسایل دیگر از یک مکان تجاری در شهر کوت عبدالله اعتراف کرد.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کارون گفت: سرقت امکان خصوصی، تجاری و منزل که در برخی مناطق شهرستان کارون رخ داده است، تقریبا با یک شیوه و شگرد انجام شده است که این سارق را شناسایی کردیم و با هوشیاری و زیرکی ماموران و حضور به موقع مامورین آگاهی و کلانتری 11 این سارق دستگیر شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کارون تصریح کرد: این سارق حرفه ای اعترافات زیادی داشت که در بازسازی های صحنه سرقت به آنها اعتراف کرد.

,

سرگرد مطهری راد گفت: یک سارق حرفه ای دیگر را نیز در یکی از محلات شهر کوت عبدالله که سرقت های منزل انجام می داد را دستگیر کردیم که این سارق نیز به چند فقره سرقت منزل و کیف قاپی اعتراف کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: با دستگیری این سارقین حرفه ای سرقت ها در این شهرستان کاهش پیدا کرد که  ان شالله این طرح ها ادامه خواهد داشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه