اخبار داغ

دستگیری شرور و قاتل فراری در فارس

دستگیری شرور و قاتل فراری در فارس
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک شرور و قاتل متواری بخش خفر شهرستان جهرم طی عملیات منسجم پلیس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی قتل عمدی مرحوم "ه- ه" در یکی از روستاهای بخش خفر شهرستان جهرم توسط فردی به هویت " الف- ر " و متواری شدن قاتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و شناسایی محل تردد متهم، طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه وی به همراه دو نفر از همدستانش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

,

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم دستگیر شده به ارتکاب قتل و انجام چندین فقره سرقت مسلحانه اقرار کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهم یک قبضه اسلحه جنگی، دو تیغه خشاب و 60 فشنگ جنگی، یک قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه سلاح سرد که در اقدامات خود از آنها استفاده کرده بود، کشف شد.

,

گودرزی گفت: ارتکاب قتل، سرقت مسلحانه از پمپ بنزین و مغازه و دو فقره آدم ربایی نافرجام از اقدامات این فرد شرور بوده است.

,

فرمانده انتظامی فارس همچنین از کشف 665 کیلو و 270 گرم موادمخدر طی 24 ساعت گذشته در فارس خبر داد.

,

وی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند افرادی به هویت معلوم مقداری مواد مخدر را ازاستان های شرقی خریداری و در منزل خود دریکی از محله های شیراز دپو کرده‌اند.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پس از اخذ دستور مقام قضایی وارد منزل قاچاقچیان شده و در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان که در حیاط منزل پارک بوده است مقدار 470 کیلوگرم تریاک کشف کنند.

,

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه سه قاچاقچی حرفه‌ای که در منزل حضور داشتند دستگیر شده‌اند، ادامه داد: در عملیات دیگری نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب موفق شدند یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را با شگردهای خاص پلیسی متوقف کرده و در بازرسی از آن 195 کیلوگرم تریاک و 270 گرم حشیش کشف و راننده و یک سرنشین را نیز دستگیر کنند.
انتهای پیام

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه