اخبار داغ

اظهارات ترامپ بازار طلا را متلاطم کرد

اظهارات ترامپ بازار طلا را متلاطم کرد
در پایان معاملات دیروز بازارهای جهانی، در حال و هوای نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا و نطق آتشین ترامپ در سازمان ملل، قیمت طلا متلاطم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر،در آخرین مبادلات دیروز بازارهای جهانی، طلا در همان قیمتی که باز شد، بدون تغییر بسته شد اما قیمت‌ها در این میان بسیار پر تلاطم بودند. فضای بازار منتظر نتایج نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا است که از صبح دیروز آغاز شده و عصر امروز، چهارشنبه به پایان می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

  در پایان معاملات دیروز، طلای کومکس برای تحویل در ماه دسامبر، در آخرین تبادلات خود با ۰.۹۰ دلار کاهش در هر اونس به ۱۳۰۹.۹۰ دلار رسید.

,

قیمت نقره کومکس برای تحویل در ماه دسامبر، با ۰.۰۹۹ دلار افزایش به ۱۷.۲۶ دلار برای هر اونس رسید.

,

در دیدار این هفته فدرال رزرو انتظار این وجود ندارد که نرخ بهره افزایش پیدا کند. هرچند پیش‌بینی می‌شود بانک مرکزی برنامه خود برای کاهش ترازنامه بزرگ اوراق قرضه خود را اعلام کند. پس از پایان این نشست، رییس بانک مرکزی، جانت یلن، یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد. همچنین بانک مرکزی آمریکا پیش‌بینی خود از تورم را منتشر خواهد کرد که به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

,

رییس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، عصر دیروز در نیویورک در مقابل اعضای سازمان ملل متحد، نطقی آتشین ایراد کرد. ترامپ سخنان شدیدالحنی در مورد برنامه موشکی کره‌شمالی، و در مورد ایران و ونزوئلا بیان کرد. او گفت: مرد موشکی (اشاره به کیم جونگ اون) در حال اجرای ماموریت خودکشی است و درصورتی که کره‌شمالی بخواهد در مقابل آمریکا یا هر یک از متحدانش دست به اقدام نظامی بزند، آمریکا این کشور را کاملا نابود خواهد کرد.

,

از لحاظ تکنیکی، قیمت پیش‌خرید طلا برای تحویل در ماه دسامبر، در کمترین میزان ۳ هفته‌ای خود بسته شد

,

دلار آمریکا در بازارهای کلیدی خارجی کمی پایین‌تر معامله شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه