اخبار داغ

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون خبر داد؛

اجرای سرود 150 نفری دانش آموزان کارون در مراسم سوگواری ماه محرم

اجرای سرود 150 نفری دانش آموزان کارون در مراسم سوگواری ماه محرم
سلامات معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون از اجرای سرود 150 نفری دانش آموزان کارون در مراسم سوگواری ماه محرم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز: محمد سلامات معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز با اعلام این خبر گفت: با توجه به همزمانی ماه محرم و آغاز سال تحصیلی جدید ، امسال 150 نفر از دانش آموزان شهرستان کارون با همخوانی سرود «لبیک یا حسین» خواهند پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارون نیوز,

سلامات با بیان اینکه تعدادی از دانش آموزان شهرستان در سوگواره ی «احلی من العسل» که هر سال ششم محرم برگزار می شود، شرکت خواهند کرد، افزود: بزرگداشت مقام حضرت قاسم بن الحسن (ع) و آشنایی دانش آموزان با اهداف والای عاشورا  از جمله اهداف برپایی این همایش عظیم است.

,

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون در خصوص همایش بزرگ «احلی من العسل» عنوان کرد: در این مراسم معنوی و پرشور، دانش آموزان با لباس های مشکی و بستن سربندهای یا حسین و یا ابوالفضل (ع) در لبیک به ندای حضرت قاسم بن الحسن (ع) که مرگ را شیرین تر از عسل خوانده بود، آمادگی خود را برای جانفشانی در راه اسلام با برپا کردن مجلس عزا و ماتم اعلام و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت ابزار میدارند.

,

وی تشکیل هیات های مذهبی و دسته جات عزاداری در مدارس و برپایی ایستگاه های صلواتی دانش آموزی و همچنین برگزاری نشست های معرفتی عاشورا و نواختن زنگ مهر حسینی از جمله برنامه های معاونت پرورشی شهرستان کارون در دهه اول محرم دانست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه