اخبار داغ

تولید ظروف یکبار مصرف ۳برابر افزایش یافت

تولید ظروف یکبار مصرف ۳برابر افزایش یافت
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و افزایش تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف به منظور توزیع نذورات، میزان تولید این ظروف به ۳ برابر افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرحیم مقیمی اظهار کرد: همه ساله با نزدیک شدن به ایام محرم و افزایش میزان نذورات و افزایش تقاضا برای خرید ظروف یکبار مصرف برای تامین بازار و مواجه نشدن با کمبود کالا میزان تولید این اقلام افزایش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص خرید سفره های یکبار مصرف زیرپله ای با شروع ایام پرمصرف این کالا هشدار داد و تصریح کرد: سفره های تولید شده در کارگاه های غیرمجاز، به دلیل نداشتن استاندارد، می توانند ضرر جانی به همراه داشته باشند.

,

مقیمی، رنگ کرمی این کالا را نشانه اصلی غیراستاندارد بودن آن ذکر کرد و گفت: مصرف کنندگان باید کالایی را خریداری کنند که برند آن بر روی ظروف و سفره یک بار مصرف حک و علامت استاندارد هم دریافت کرده باشد.

,

رئیس اتحادیه صنف پلاستیک با اشاره به آشفتگی بازار در خصوص عرضه سفره ها و ظروف غیراستاندارد به خصوص در ایام نزدیک به محرم ادامه داد: سازمان بازرسی کشور، برای مقابله با این معضل باید نظارت بیشتری داشته باشد.

,

مقیمی، کربنات استفاده شده در این قبیل کالاها را دلیل رنگ تیره و غیراستاندارد بودن آن دانست و افزود: یکی دیگر از علائم سفره های غیراستاندارد، قیمت کم آن است که به دلیل استفاده زیاده از کربنات، هزینه هایش کاهش و قیمت آن نیز کم می شود.

,

وی شفافیت را از نشانه های اصالت کالا دانست و گفت: ظروف یکبار مصرفی که با نام گیاهی عرضه می شود نیز، کذب است.

,

مقیمی در خصوص تاثیر افزایش قیمت مواد اولیه بر اجناس تولیدی گفت: با افزایش قیمت مواد اولیه و با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، در برخی از آنها ناخالصی مواد بیشتر شده که همین امر بر سلامت اجناس تاثیر گذار بوده است.

,

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون از مردم خواست برای تهیه ظروف یک بار مصرف از مراکز عرضه معتبری که تحت نظارت اتحادیه فعالیت می کنند، خریداری کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه