اخبار داغ

در آستانه مهر؛

غبار بی مهری بر بازار نهبندان

غبار بی مهری بر بازار نهبندان
بازار نهبندان این روزها و در آستانه بازگشایی مدارس حال و روز خوبی نداشته و فروشندگان ناراضی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نهبندان خبر، بازار پوشاک، کیف و کفش  نهبندان این روزها و در آستانه بازگشایی مدارس حال و روز خوبی نداشته و  فروشندگان  ناراضی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر, نهبندان خبر, نهبندان خبر,

رضا صحرایی یکی از شهروندان نهبندانی اظهار داشت: کالاهای مرغوب و با کیفیت در فروشگاه های عرضه محصولات و مایحتاج مهر ماه دانش آموزان و محصلین  در بازار نهبندان وجود دارد اما قدرت خرید مردم پایین است و معمولا خانواده ها خرید ارزان قیمت را به خرید گرانتر با کیفیت بالاتر ترجیح می دهند که این سبب نارضایتی فروشندگان کالاهای مرغوب و با کیفیت شده است و از طرفی نیز فروشندگان  معتبر بازار رغبتی برای آوردن اجناس جدید نداشته و قدرت مالی آنها نیز برای خرید اجناس کم تر شده و هم اکنون بسیاری از کسبه مغروض هستند و مغازه های زیادی در این شهر در حالت تعطیلی به سر می برند.

,

 

,

حمید یوسفی فروشنده لوازم التحریر اندیشه سبز تصریح کرد: سال به سال میزان خرید مردم پایین آمده و به همین نسبت میزان فروش ما متغییر بوده است اما در نهایت نسبت به بقیه همکاران از فروش راضی هستیم .

,

یوسفی در ادامه با بیان اینکه مردم جهت تهیه مایحتاج اولیه دانش آموزان مجبور به خرید لوازم التحریر  هستند و  معمولا از خرید کیف مدارس و کوله پشتی صرفنظر و  علت عدم خرید را بنا به کیفیت بالای اجناس دانسته و  از این مسئله عبور می کنند.

,

رضا احمدی ادامه داد: شرایط سختی بر بازار نهبندان حاکم است و فروش اجناس در مقاطع خاص سال  دردی از کاسبان را دوا نمی کند و مشکلات روز به روز بیشتر می شود.

,

صحرانورد فروشنده کفش در نهبندان با بیان اینکه امسال و در واپسین روزهای سال تحصیلی جدید بویی از مهر به دماغ مغازه و کسب و کارش نخورده افزود: سال به سال وضع  فروش بدتر و در یک کلمه داغون شده و ما باید جهت پاس  و پر چک هایی که در بازار جهت خرید کفش به تولیدکنندگان کل در شهرستان ها و استان های دیگر داده ایم دست به دامن بانک ها زده که متاسفانه وام های پرداختی توسط بانک ها با میزان سود بالا و با شرایط خیلی سخت و دشواری پرداخت می گردد که ازپس توان ما خارج است.

,

وی افزود: نمی توانیم عنوان ورشکستگی را برای خود و سایر بازاریان قائل شویم چرا که ورشکستگی از منظر اقتصادی تعاریف و شرایطی دارد ولی ما و دیگر فروشندگان به طور حتم و قطعی در سال های اخیر متحمل خسارات جبران ناپذیری شده ایم که امیدواریم کسی به فکر برطرف کردن این مشکلات باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه