اخبار داغ

لطفا شرمنده این مادر شهید شوید!

زندگی اسفبار یک مادر شهید در جنوب سیستان و بلوچستان+تصاویر

زندگی اسفبار یک مادر شهید در جنوب سیستان و بلوچستان+تصاویر
در روستای باغنیل جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان مادر شهیدی را دیدیم که روزگار سختی را می گذراند و تنها آرزویش سلامتی مسئولان نظام است، نه یخچال داشت و نه کولر و حمام و قصه ای که پر غصه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، خانه ای 15متری، بدون فرش، یخچال و کولر...ننه مه بی بی در اتاقی 15متری بدون فرش زندگی می کند که اطراف آن یک قوری سوخته، قندان، کمی خاک و ...فقط همین!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

اینجا خانه یک مادر شهید است! مه بی بی یوسف زهی مادر شهید مدافع حرم نظرمحمد بامری که 2 سال گذشته در سوریه و در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و اسلام ناب محمدی(ص) به شهادت رسیده است، تنهای تنها بدون آنکه کسی اورا بشناسد زندگی می کند.

,

روایت زندگی ننه مه بی بی تلخ اما شنیدنی است. نمی شود همه را گفت اما آنقدر می گویم تا برخی از مسئولین از خواب غفلت بیدار شوند.

,

شهید مدافع حرم نظرمحمد بامری در کودکی پدرش را از دست داده و مادر برای نظر محمد پدری کرده است.

,

طبق گفته مادر شهید تاکنون هیچ کدام از مسئولان شهرستان دلگان و استان سیستان و بلوچستان از این خانواده شهید سرکشی نکرده و به مشکلات این خانواده رسیدگی نکرده اند.

,

علی ای حال مسئولان بدانند که این میز و صندلی که روی آن نشسته اند، مفت به دست نیامده چرا که خون همین شهیدان بوده که آنان در آسایش و راحتی نشسته اند. آنها بدانند که خانواده شهدا هم دنبال این نبوده اند که مسئولی بیاید و به آنها سر بزند اما گویا دیگر کسی برایش مهم نیست که ننه مه بی بی یک مادر شهید است و باید به عیادتش بروند.

,

بنا بر این گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران مهمترین نهادی است که وظیفه خدمت رسانی به خانواده شهدا را بر عهده دارد اما آنگونه که خانواده این شهید والامقام عنوان کرده اند گویی تا کنون نه تنها سری به این خانواده شهید و به ویژه مادر این شهید نزده اند بلکه در خدمت رسانی و پرستاری به این مادر شهید نیز اقدامی صورت نگرفته است.

,

خبرنگار مجید بامری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه