اخبار داغ

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان:

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کرمان /عرضه مستقیم محصولات تولید کنندگانی که از بسیج سازندگی وام گرفته اند

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کرمان /عرضه مستقیم محصولات تولید کنندگانی که از بسیج سازندگی وام گرفته اند
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان گفت : نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کرمان شامل 100 غرفه از سه شنبه 28 شهریورماه شروع به فعالیت کرده است و به مدت 10 روز ادامه دارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش مسلمی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان کرمان اظهار داشت : این نمایشگاه از سه شنبه 28 شهریور شروع به فعالیت کرده است و به مدت 10 روز ادامه دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیاوش مسلمی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,  در رابطه با برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان کرمان اظهار داشت : این نمایشگاه از سه شنبه 28 شهریور شروع به فعالیت کرده است و به مدت 10 روز ادامه دارد .,

وی گفت : نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شامل 100 غرفه می باشد که در این غرفه ها اکثرا افراد و نهادهای توانمندی که از سپاه و بسیج سازندگی کمک های نقدی و اعتباری تحت عنوان وام دریافت کرده اند ، امروز توانسته اند محصولات خود را بدون واسطه عرضه نمایند .

,

مسلمی خاطر نشان کرد : در این نمایشگاه در حوزه های مختلف از جمله در بخش های کشاورزی و فرآورده های آن ، صنایع تبدیلی ، صنایع دستی و ... افراد دعوت شده و محصولات خود را عرضه کرده اند .

,

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد : در این نمایشگاه افرادی نیز از سایر استان های کشور همچون کردستان ، همدان ، قم ، کاشان ، مشهد و اصفهان حضور دارند که آن ها نیز از بسیج سازندگی استان خود وام دریافت کرده اند و بعد از معرفی در این نماشگاه حضور پیدا کرده اند .

,

وی در رابطه با استقبال مردم از نمایشگاه عنوان کرد : امیدواریم با استقبال خوبی که تا کنون صورت گرفته و علاقمندی و شور و شوق افرادی که به توانمندی رسیده اند و مجموعه ای از افراد را در کارگاه های خود مشغول کرده اند زمینه ای فراهم شود تا سایر افراد هم در این عرصه ورود پیدا کنند و به یک توانمندی در حوزه اقتصاد مقاومتی برسند .

,

مسلمی تشریح کرد : این نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل یخدان مویدی و پارک ریاضیات در حال برگزاری است و زمان بازدید نمایشگاه برای عموم مردم از ساعت 17 بعد از ظهر تا ساعت 22  و 30 دقیقه می باشد.

,

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت : نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری نهادها و ارگان ها مختلفی صورت گرفته است و همه غرفه داران مجوزهایی لازم را از اتاق اصناف ، سازمان صنعت و معدن ، سازمان میراث و گردشگری دریافت کرده اند .

,

وی در پایان اظهار داشت : همچنین با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تعدادی از غرفه ها به زنان بی سرپرستی که به توانمندی رسیده اند اختصاص یافته است تا این افراد بتوانند محصولات خود را ارائه کنند .

,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه