اخبار داغ

امام جمعه دلوار:

دعای ندبه فردا از دیار شهید رئیسعلی دلواری از رسانه ملی پخش می شود

دعای ندبه فردا از دیار شهید رئیسعلی دلواری از رسانه ملی پخش می شود
امام جمعه دلوار گفت: دعای پرفیض ندبه این هفته از دیار سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری درشهر دلوارو با حضور اقشار مختلف مردم از طریق شبکه یک سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس ؛ حجت‌الاسلام علی زاهددوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سپاس گفت: دعای ندبه این هفته از شبکه سراسری به میزبانی زادگاه و دیارسردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری در سالن شهید جمادی بندر دلوار با حضور تمامی اقشار مردم استان بوشهر به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ؛, سپاس,

, ,

 وی افزود: منطقه دلوار با پیشینه تاریخی و جهانی و با فعالیت در عرصه های قرهنگی و مذهبی در ماه محرم و در طول سال با عزادارای و برگزاری مراسم‌های ویژه در روستاهای این بخش با تلاش های هیات‌های مذهبی و بانیان حسینیه ها امسال سعی برنامه ریزی جهت  استفاده از سخنرانان با تجربه،بیان اصل قیام عاشورا که  میتوان به یکی از این خصلت ها یعنی امر به معروف و نهی از منکر می باشد که باید بیشتر در بین مردم تبیین شود.

,

امام جمعه دلوار با اعلام این که این برنامه برای سومین سال متوالی در این دیاربرگزار میشود بیان کرد: پخش دعای ندبه همه ساله در شهر دلوار به مناسبت 12شهریور ماه برگزار کردیم که امسال با توجه به این ایام و تقارن اولین جمعه با شروع ایام دفاع مقدس و ماه محرم دعای ندبه در این روز برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: سالن برگزاری این مراسم با گنجایش بیش از هزار نفر آمادگی پذیرایی مردم قدر شناس و ولایی بوشهر است.

,

زاهددوست با اشاره به اینکه 6 صبح روز جمعه این هفته برنامه دعای ندبه شروع می شود، اظهار کرد: سخنران این برنامه امام جمعه ونماینده ولی فقیه در استان بوشهر آیت الله صفایی بوشهری و مداحی سعید جعفری با همکاری هیات رزمندگان اسلام برگزار می شود.

,

وی در پایان از همه مردم استان بوشهر جهت استقبال از دعای ندبه این هفته در دیار شهید رئیسعلی دلواری در شهر دلوار دعوت کرد.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه