اخبار داغ

رییس شورای شهر الیگودرز:

انتخاب شهردار غیر بومی به معنای نادیده گرفتن توانمندیهای نیروهای بومی نیست

انتخاب شهردار غیر بومی به معنای نادیده گرفتن توانمندیهای نیروهای بومی نیست
ملک محمودی گفت: انتخاب شهردار غیر بومی در الیگودرز بر اساس ارزیابی برنامه ها و سوابق وی بوده وبه معنای نادیده گرفتن توانمندیهای گزینه های بومی نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد ملک محمودی رییس شورای شهر الیگودرز در خصوص دلایل انتخاب مهندس همایون دینارانی بعنوان شهردار الیگودرز گفت: پس از اینکه مهندس موسویان از حضور در سمت شهرداری الیگودرز منصرف شد شورای شهر برنامه های تمام گزینه های بومی و غیر بومی را مورد بررسی قرار داد و در نهایت برنامه های مهندس دینارانی مورد پذیرش اکثریت اعضای شورای شهر قرار گرفت و بعنوان شهردار الیگودرز انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد:  شهردار منتخب شورای پنجم علاوه بر برنامه، ارتباطات خوبی  در سطح کلان دارد و در کمترین زمان فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.

,

ملک محمودی با رد ادعای دخالت افرادی بیرون از مجموعه شورای شهر در انتخاب شهردار گفت: شورای شهر بعنوان نهادی مستقل تصمیم گیری می کند و هیچ فشاری از بیرون برای انتخاب شهردار و دیگر مصوبات و تصمیم گیری ها وجود ندارد.

,

رییس شورای شهر الیگودرز ضمن قدردانی از تمامی گزینه های بومی و غیر بومی گفت: با توجه به شرایط شهرداری الیگودرز امروز کسی باید در راس این نهاد قرار گیرد که علاوه بر برنامه  حداقل سابقه شهرداری داشته باشد.

,

وی افزود: انتخاب گزینه غیر بومی به معنی نادیده گرفتن توانمندیهای گزینه های بومی نیست و از این عزیزان انتظار داریم با هدف خدمت به الیگودرز شورای شهر  را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود محروم  نکنند.

,

وی با اشاره به اینکه شهردار  باید برنامه محور باشد گفت:  ملاک ما برنامه های شهردار منتخب می باشد که نسبت به دیگر گزینه ها قابل توجه بود و در سالهای قبل شهردارانی در الیگودرز مشغول شدند که در شهرهای کوچک شهردار بودند اما با اقبال و رضایت افکار عمومی مواجه شدند.

,

رییس شورای شهر افزود: خوشبختانه اعضای شورای شهر با تعامل و همدلی در راستای خدمت به مردم تلاش می کنند و بی شک از ابزار نظارتی خود بهره مند و در جهت منافع شهر و مردم با هیچ شخصی تعارف ندارند و شهردار منتخب نیز موظف شده در زمانهای مقرر گزارش کاری خود را به شورای شهر ارائه نماید.

,

وی در خاتمه از تمام شهروندان و رسانه ها خواست شورای شهر و شهردار را در راستای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت شهر یاری نمایند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه