اخبار داغ

رئیس اداره مخابرات طرقبه شاندیز:

شبکه کابلی در روستاها فرسوده است/ آمار بالای سرقت کابل های مخابراتی در طرقبه شاندیز

شبکه کابلی در روستاها فرسوده است/ آمار بالای سرقت کابل های مخابراتی در طرقبه شاندیز
رئیس اداره مخابرات طرقبه شاندیز گفت: سرقت کابل های مخابراتی در شهرستان آمار بالایی دارد لذا تأمین کابل های سرقتی و خدمت رسانی با سرعت کمتری پیش می رود و مدت زمان رفع خرابی به نسبت سایر نقاط استان بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خزاعی رئیس اداره مخابرات طرقبه شاندیز در گفتگو با طرقبه‌نیوز، باتوجه به اینکه در گذشته شهرستان طرقبه شاندیز یکی از نواحی مشهد تعریف شده بود با این وسعت اظهار کرد: روستاهای شهرستان گسترده است و باتوجه به فرسوده بودن شبکه متاسفانه کار توسعه ای انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: این شبکه فرسوده خرابی های زیاد خطوط ارتباطی را منجر شده و باید امکانات به روزرسانی شود و بیشتر به سمت ارتبطات فیبر نوری به جای بهره کیری از ارتباط با سیم مسی گام برداشته شود.

,

 

,

رئیس اداره مخابرات طرقبه شاندیز گفت: بر همین اساس در بخش اعظمی از شهرهای طرقبه شاندیز شبکه گسترده ای از فیبر نوری برای ایجاد سرویس های FTTH  اجرا شده است و آمادگی ارائه سرویس فیبر نوری به منازل نیز هستیم.

,

 

,

وی افزود: با توجه به اینکه قصد توسعه دیتا در شهرستان داریم پهنای باند بالایی تحویل مشترک می شود و مشترک می تواند برای خدمات اینترنتی و سرویس های جدید مخابراتی از این بستر استفاده کند.

,

 

,

خزاعی ضمن اشاره به فاصله های طولانی خطوط ارتباطی در باغ ها و نقاط مختلف تصریح کرد: شبکه کابلی در روستاهای شهرستان طرقبه شاندیز که از گذشته به صورت مسی بوده فرسوده است.

,

 

,

وی افزود: سرقت کابل های مخابراتی در شهرستان آمار بالایی دارد لذا تأمین کابل های سرقتی و خدمت رسانی با سرعت کمتری پیش می رود و مدت زمان رفع خرابی به نسبت سایر نقاط استان بیشتر است.

,

 

,

رئیس اداره مخابرات طرقبه شاندیز با تأکید بر محافظت از این خطوط خاطرنشان کرد: گذر از کابل مسی به فیبر نوری زمان بر و در دستور کار مخابرات است.

,

 

,

وی افزود: حدود 80 درصد از مراکز نقاط شهری تحت پوشش فیبر نوری برای اجرای طرح های جدید مخابراتی قرار گرفته اند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه