اخبار داغ

در آستانه فرارسیدن محرم الحرام برگزار شد؛

همایش ائمه جمعه، جماعات و مبلغین شهرستان رامیان+ تصاویر

همایش ائمه جمعه، جماعات و مبلغین شهرستان رامیان+ تصاویر
در آستانه فرارسیدن محرم الحرام همایش ائمه جمعه، جماعات و مبلغین شهرستان رامیان با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در اداره تبلیغات اسلامی رامیان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گل رامیان، همایش ائمه جمعه، جماعات و مبلغین شهرستان رامیان با حضور امام جمعه رامیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای رامیان و آزادشهر در اداره تبلیغات اسلامی رامیان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, گل رامیان, گل رامیان,

سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: باید فعالیتهای خود را مسجدمحوری کنیم و از رواج سنتهای غلط، ایجاد شبهات و حلقه های عرفانی جلوگیری کرد.

,

وی، سوق دادن خیرین به سمت کمک به درمان بیماران صعب العلاج، بیان سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب از وظایف مهم روحانیون عنوان کرد.

,

زمانی افزود: بسیج و سپاه در حفظ دستاوردهای اسلامی و روحانیون در حفظ حریم آل الله و اهل بیت در تلاش و فعالیت هستند.

,

فرمانده سپاه شهرستان رامیان تصریح کرد: پیاده روی اربعین اوج قدرت نمایی نظام جمهوری اسلامی است.

,

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: با وقف نام خود را زنده نگه  دارید و احیای موقوفات بستگی به قشر خاصی ندارد.

,

وی با بیان اینکه انجمن یاوران وقف برای یاری دادن به وقف تشکیل شد، خاطرنشان کرد: حداقل احکان اولیه را در مورد وقف و اوقاف به مردم بگویید و هزینه کردهای موقوفه ها را برای مردم تبیین کنید.

,

mobalegh3

, mobalegh3,

mobalegh1

, mobalegh1,

mobalegh2

, mobalegh2,

mobalegh4

, mobalegh4,

mobalegh5

, mobalegh5,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه