اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قرچک:

پلمپ یک ساختمان پزشکان متخلف در شهرستان قرچک

پلمپ یک ساختمان پزشکان متخلف در شهرستان قرچک
سرپرست شیکه بهداشت و درمان قرچک گفت: یک ساختمان پژشکان فاقد صلاحیت قانونی در بازرسی انجام شده در قرچک پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; حسین لیاقتدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان قرچک اعلام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در بازرسی های انجام شده توسط بازرسان معاونت درمان یکی از ساختمان های پزشکان قرچک به دلیل فعالیت های غیر مجاز توسط افراد فاقد صلاحیت قانونی پلمپ گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی گفت: با وجود تذکرات متعدد مکتوب قبلی و از آنجایی که فعالیت های مذکور سلامت و جان شهروندان شهرستان قرچک را تهدید میکرد، این ساختمان فاقد صلاحیت پلمپ شد.

,

وی تاکید کرد: بازرسان شبکه بهداشت همیشه در تلاش هستند و با مراکز و افراد که سلامت مردم را به خطر بیندازند برخورد خواهند کرد.

,

لیاقتدار افزود: در ادامه این بازرسی ها، بازرسان معاونت درمان شبکه بهداشت یک پزشک قلابی در هنگام ویزیت بیماران در یک مطب با تابلوی پزشک معتبر منطقه شناسایی و با اعلام مراتب به دادستان شهرستان قرچک نامبرده در محل توسط مامورین نیروی انتظامی بازداشت و پرونده ایشان به مقامات قضایی محول و مطب مذکور پلمپ شد.

,

وی تصریح کرد: برای حفظ و سلامتی شهروندان شهرستان قرچک این بازرسی ها ادامه و به هیچ متخلفی  که جان مردم را به مخاطره بیندازنداجازه فعالیت در شهرستان قرچک را نخواهد داد.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در مراجعه به پزشک دقت کنند و در صورت مشاهد اشتباه یا فاقد مجوز پزشک مراتب را به شبکه بهداشت و نیروی انتظامی اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه