اخبار داغ

قاری منتخب مسابقات قرآن کریم کشور:

مدارس و دانشگاه ها بهترین مراکز گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است

مدارس و دانشگاه ها بهترین مراکز گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است
نخبه قرآنی ضمن تأکید بر تدبر در قرآن کریم و توجه به رواج عمل به آموزه های قرآن گفت: مدارس، دانشگاه ها و کانون های فرهنگی بهترین مراکز جهت گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نسرین گلمکانی قاری منتخب مسابقات قرآن کریم کشور در گفتگو با طرقبه‌نیوز، اظهار کرد: باتوجه به علاقه زیاد از دوران کودکی به قرآن کریم، فعالیت های قرآنی خود را در تجوید، صوت و لحن به صورت پیوسته از سال 88 شروع کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باید بیشتر فرهنگ عمل به آموزه های قرآن را رواج دهیم که این عامل موجب کاهش انحرافات اجتماعی خواهد شد.

,

 

,

نخبه قرآنی ضمن تأکید بر تدبر در قرآن کریم و فهم آن گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری واقعا تلاوت قرآن باید باعث تدبر در قرآن شود و محدود به اجرای نغمات نباشد و معنا محوری را در تلاوت قاریان و حافظان قرآن شاهد باشیم.

,

 

,

گلمکانی در ادامه گفت: قرآن روش درست زیستن را به انسان می آموزد و تضمین کننده سعادت فردی واجتماعی است و اگر انسان آموزه های قرآن را در زندگی به کار بندد همیشه موفق خواهد بود.

,

 

,

وی تصریح کرد: زندگی قرآنی بر اساس عدالت، احسان و صمیمیت است و افرادی که این گونه زندگی می کنند آرامش بیشتری خواهند داشت چون قرآن کریم بهترین و موثرترین راه برای رسیدن به آرامش است.

,

 

,

رتبه سوم رشته قرائت ترتیل در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم خاطرنشان کرد: مدارس، دانشگاه ها و کانون های فرهنگی بهترین مراکز جهت گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه هستند.

,

 

,

وی افزود: این مسابقات انس و هم نشینی زیادی با قرآن را به دنبال دارد و موجب تشویق سایر اقشار مردم برای تلاوت قرآن می شود و همچنین رحمت الهی را نازل می کند.

,

 

,

گلمکانی راه ترویج فرهنگ قرآنی را در جامعه توجه بیشتر به قرآنیان دانست و افزود: باید به آنها میدان داد تا بتوانند به واسطه آشنایی و انسی که با قرآن دارند آیات زندگی بخش قرآن را در بطن جامعه وارد کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه