اخبار داغ

مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی الوند:

افزایش ۱۵درصدی نرخ کرایه تاکسی در الوند/معرفی ۱۳۰دستگاه تاکسی جهت سرویس دهی به مدارس

افزایش ۱۵درصدی نرخ کرایه تاکسی در الوند/معرفی ۱۳۰دستگاه تاکسی جهت سرویس دهی به مدارس
مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی الوندگفت : افزایش قیمت تاکسی بایستی در ابتدای سال جاری انجام می‌شد که این افزایش در قزوین انجام شد اما در شهرستان البرز با توجه به سیاست‌های در نظر گرفته مسئولان شهرستان قرار بر این شد که این افزایش بعد از انتخابات صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شکورمدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی الونددر گفت‌وگو با  ندای البرز با اشاره به روز اول مهر و بازگشایی مدارس و سرویس‌دهی سازمان حمل و نقل شهرستان البرز اظهار کرد: خدمات سرویس‌دهی حمل و نقل این شهرستان با توجه به کمی بودجه این سازمان همانند روزهای دیگر سال بوده و رایگان نمی‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز,

وی با اشاره به افزایش قیمت تاکسی در اول مهرماه سال جاری بیان کرد: افزایش کرایه تاکسی بایستی در ابتدای سال جاری انجام می‌شد که این افزایش در قزوین انجام شد اما در شهرستان البرز با توجه به سیاست‌های در نظر گرفته مسئولان شهرستان قرار بر این شد که این افزایش قیمت بعد از انتخابات صورت بگیرد.
مدیرعامل تاکسیرانی شهرستان البرز عنوان کرد: از مهرماه سال جاری نرخ کرایه تاکسی‌ها ۱۵تا ۱۷درصد افزایش می‌یابد که این افزایش قیمت در کل کشور در بازده زمانی متفاوتی صورت گرفته است.
وی مطرح کرد: تمامی تاکسی‌های تاکسیرانی شهرستان البرز آماده خدمات‌رسانی به شهروندان شهرستان البرز بوده و اگر خانواده‌ای برای سرویس دانش آموزش به سرویس خصوصی نیاز داشته با ارائه معرفی‌نامه از مدرسه می‌تواند از خدمات تاکسیرانی این شهرستان استفاده کند.
شکور تصریح کرد: تا به امروز ۱۳۰دستگاه خودروی تاکسی جهت خدمت‌رسانی سرویس مدرسه به مدارس سطح شهرستان البرز معرفی شده است و سازمان تاکسیرانی آمادگی خود را جهت همکاری و سرویس‌دهی به مدارس را اعلام کرده است.
وی اذعان کرد: علاوه بر تاکسی‌های سازمان تاکسیرانی شهرستان البرز برخی از خودروهای شخصی که دارای برگه صلاحیت و تردد هستند آماده خدمات رسانی به شهروندان شهرستان البرز هستند.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرستان البرز با اشاره به خط تاکسی مسیر خیابان هشت متری مطهری بیان کرد: خدمات تاکسیرانی در این مسیر به مدت ۳ماه آزمایشی بوده که متاسفانه با استقبال خوب شهروندان مواجه نشده است و رانندگان تاکسی این مسیر متضرر شده اما همچنان این برنامه برقرار است.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی شهرستان البرز به منظور اشتغال‌زایی تلاش کرده است خودروهای شخصی را که صلاحیت تردد مسافر در شهر را داشته شناسایی کرده و با صدور مجوز حمل و نقل زمینه اشتغال برای برخی از رانندگان را فراهم بیاورد.
شکور با اشاره به اول مهر ماه و آغاز سال تحصیلی یادآور شد: نظافت و شست‌وشوی اتوبوس‌های شهرستان البرز در این روز انجام شده تا فضایی تمیز و زیبا را برای دانش آموزان فراهم بیاوریم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه