اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر سرایان:

مدیران باید زمینه‌ساز ایجاد توسعه برای مردم باشند

مدیران باید زمینه‌ساز ایجاد توسعه برای مردم باشند
عضو شورای اسلامی شهر سرایان گفت: مدیران دولتی وظیفه‌ای جز زمینه‌سازی ایجاد توسعه برای مردم ندارند و این توسعه حق مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی عظیمی عضو شورای اسلامی شهر سرایان در گفتگو با سرایان‌بیدار، گفت: نگاه همه جانبه به پدیده‌ها باعث توسعه همه جانبه می‌گردد و توسعه حق مردم است چون نیاز به آسایش و آرامش و رفاه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان‌بیدار,

وی افزود: مدیران وظیفه‌ای جز این ندارند که زمینه‌ساز ایجاد توسعه برای مردم باشند و حقوق مدیران از بیت‌المال متعلق به مردم است پس ارباب رجوع بودن یعنی این‌که مدیران خادم و مردم ارباب هستند.

,

عضو شورای اسلامی شهر سرایان اظهار کرد: خوشبختانه با حضور استاندار جدید استان خراسان جنوبی آقای مروج‌الشریعه قطعا این مهم تحقق خواهد یافت چون وجه ایشان نشانگر آن است که در دولت‌های پرکار و تاثیرگذار مخصوصا نهم و دهم خدمت کرده‌اند.

,

عظیمی گفت: مردم خراسان جنوبی نیز در انتخابات 96 اعلام کرده‌اندکه دنبال چه هستند، شیب و جهت حرکت آرای مردم توجه به ولایت و عملی ساختن فرمایشات مقام معظم رهبری است.

,

وی خاطرنشان کرد: پرهیز از بازی‌های سیاسی و جنجال‌های سیاسی، دوری از توجه به امور جزئی و غیرمهم و توجه به مسائل اساسی و بنیادین، تاکید بر این‌که چگونه می‌توان اشتغال، مسکن و وسایل ازدواج جوانان را حل کرد و چگونه می‌توان برای اعتیاد برنامه داشت و چگونه می‌شود زیرساخت‌های استان را احیا کرد، از مهم‌ترین برنامه‌های استاندار محترم جدید است.

,

عضو شورای اسلامی شهر سرایان بیان کرد: استاندار فطعا مطلع هستند که مردم خراسان جنوبی در نهایت محرومیت، مقام اول کمک به محرومان، عتبات عالیات و امور عام‌المنفعه را دارند و از شادی و نشاط نیز بدشان نمی‌آید چون انسان نیازمند آن است اما اولویت‌ها را در نیازها خوب متوجه می‌شوند.

,

عظیمی اظهارکرد: این مردم عزیز حق برخورداری از درمان آسان و فوری را دارند،حق استفاده از جاده و ریل و پروازهای به موقع را دارند، این مردم حق گرفتن تسهیلات سرمازدگی در سر وقت قانونی را دارند و مردم این استان هرچند مقام اول در پرداخت مالیات را دارند اما حق استفاده از خزانه دولت در حدود خودشان را دارند.

,

وی تصریح کرد: این مردم هرچند از مرکز کشور دور هستند اما نیروی انسانی تاثیرگذار و بافکر در جای جای این کشور دارند و این مردم حق دارند مدیرانی داشته باشند که با برنامه به محل خدمت خویش بروند و این برنامه‌ها باید به نفع مردم بوده نه به نفع مسائل جناحی کم‌خاصیت باشد.

,

عضو شورای اسلامی شهر سرایان عنوان کرد: این مردم قدرشناس مدیرانی هستند که بعد از رفتنشان اثرات مثبتی برای توسعه استان از خود به یادگار بگذارند و توسعه را در محورهای فرهنگی، اقصادی، عمرانی، مذهبی، سیاسی را بسیار مهم بدانند.

,

عظیمی افزود: این مردم خوب متوجه می‌شوند که اگر بازی‌چه مسائل سیاسی شوند، شدیدا واکنش نشان می‌دهند و عملا اقدام می‌کنند همچنان‌که در انتخابات اخیر نشان دادند.

,

وی ابراز امیداواری کرد که دولت دوازدهم بتواند با انتخاب مدیرانی پرکار به برنامه‌های خود عمل کند تا بتواند موجب روسفیدی خود و رضایت مردم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه