اخبار داغ

شورای اداری شهرستان خلخال با محوریت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

فرمانده سپاه خلخال: 100 عنوان برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه خلخال: 100 عنوان برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد
فرمانده سپاه خلخال در جلسه شورای اداری که با موضوع هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شد از اجرای بیش از یکصد برنامه فرهنگی در خلخال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  راه دانا ، ازناو ، جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان خلخال با موضوع و محوریت برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش عطایی در سخنانی ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس از اجرای بیش از یکصد برنامه فرهنگی متناسب با هفته دفاع مقدس در شهرستان خلخال خبر داد.

,

عطایی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و اینکه تلاش و رشادت رزمندگان با تاسی از سید و سالار شهیدان در احیای امر به معروف  بوده و این رشادت ها اکنون به امنیت و آسایش کشور و ملت باعث شده بر لزوم حضور دستگاه ها در برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

,

فرمانده سپاه خلخال گفت: هفته دفاع مقدس که از روز جمعه با شعار معنویت و اقتدار نیروهای مسلح ، وحدت ملی و سلامت برگزار خواهد شد شاهد برگزاری برنامه های متنوع ، نشست های روشنگری و حضور در سازمان یافته بسیجیان وپایوران در نماز دشمن شکن جمعه خواهیم بود.

,

وی افزود: برگزاری رژه خودرویی ، نواختن زنگ انقلاب همزمان با بازگشایی مدارس ، برگزاری یادواره شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی ، غبار روبی عطر افشانی مزار شهدا و همایش تجلیل از تکریم از بازنشستگان خبر داد.

,

 

,

عطایی یکی از مهمترین برنامه ها در پاسداشت مقام رزمندگان را برگزاری همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای در پنجم مهر ماه خبر داد و گفت: انتظار می رود با حضور در این برنامه زحمات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس  که در دفاع از میهن اسلامی یک افتخار محسوب می شود زنده نگهداشته شود.

,

در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم کیفی بودن برنامه ها در شان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تاکید وگفت: کلیه دستگاه ها موظف به همکاری با سپاه ناحیه خلخال د راجرای برنامه های هفته دفاع مقدس هستند.

,

وی دفاع مقدس را یک آیینه تمام نمای دفاع از شرافت و عزت عنوان و گفت: الگوی عملی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حضرت امام حسین (ع) است که این با معرفت و بصیرت در این راه قدم برداشته و راه وطن و ملت خود دفاع را تا پای پیروزی ادامه دادند.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه