اخبار داغ

طی 4 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

کمک یک میلیارد و 650 میلیون تومانی حامیان از ایتام قزوینی

کمک یک میلیارد و 650 میلیون تومانی حامیان از ایتام قزوینی
در طرح اکرام ایتام نیز 20 هزار و 514 حامی حمایت از یک هزار و 748 یتیم تحت حمایت امداد را بر عهده دارند که در 4 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 650 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمک کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صیادی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: شاید دو روز به عنوان جشن عاطفه‌ها اعلام شد اما خوشبختانه مردم خود را مقید به این دو روز نمی‌دانند و کمک‌های مردمی در حال دریافت است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی اعلام کرد: کمک‌های مردمی تاکنون از 600 میلیون تومان فراتر رفته است و با این روند شاهد رشد قابل توجهی در مشارکت مردمی در جشن عاطفه‌ها باشیم. 

این مسئول با اشاره به اجرای طرح اکرام و محسنین افزود: طرح محسنین شامل آن دسته از خانواده‌های نیازمند است که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکار افتاده و یا زندانی هستند.

دریافتی ایتام 300 هزارتومان است
وی اضافه کرد: هم اکنون 6 هزار و 889 حامی در طرح محسنین مشارکت دارند و حمایت از 3هزار و 4 فرزند نیازمند را بر عهده گرفته اند که در 4 ماهه امسال بیش از 450 میلیون تومان به این فرزندان کمک شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در طرح اکرام ایتام نیز 20 هزار و 514 حامی حمایت از یک هزار و 748 یتیم تحت حمایت امداد را بر عهده دارند که در 4 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و 650 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمک کرده اند. 

وی توضیح داد: هم اکنون میانگین دریافتی ایتام از محل کمک حامیان بیش از 300 هزار تومان است که باید این رقم را افزایش داده و سطح متناسبی را در میان ایتام ایجاد کنیم. 

صیادی یادآورشد: سامانه پیامکی*028#08877* و برنامه سکه از جمله روش‌های نوین مشارکت مردمی هستند که می‌تواند در سهولت دریافت و هزینه کرد کمک های مردمی موثر باشد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه