اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد:

رشد 40 درصدی جمع آوری زکات در شهرستان تاکستان

رشد 40 درصدی جمع آوری زکات در شهرستان تاکستان
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: جمع آوری زکات در شهرستان تاکستان طی سه ماهه نخست سال جاری 40 درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجید مومنی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: زکات جمع آوری شده از وجوه شرعی است و لازم است براساس دستور دین مصرف اولویت دار آن به محرومان اختصاص داشته باشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: میزان زکات جمع آوری شده طی سه ماهه نخست سال جاری در شهرستان تاکستان بیش از 541 میلیون و 419 هزار تومان بوده است که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است. 

مومنی ادامه داد: در سایر شاخص‌های حوزه مشارکت های مردمی نیز وضعیت این شهرستان خوب است به طوری که در اطعام یک هزار و 593 درصد، طرح مفتاح الجنه 774 درصد و کمک به تهیه جهیزیه برای مددجویان 39 درصد رشد را شاهد هستیم. 

وی با اشاره به وضعیت استان قزوین گفت: هم اکنون در استان قزوین بیش از سه درصد جمعیت استان از مددجویان کمیته امداد امام (ره) هستند که 44 هزار و 814 نفر را شامل می شود که خدمات تک و چند خدمتی را دریافت می کنند. 

این مسئول با اشاره به موفقیت طرح اکرام ایتام و محسنین بیان کرد: طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق این نهاد است که در استان قزوین بیش از 21 هزار حامی، حمایت از یک هزار و 689 یتیم را بر عهده دارند. 

وی افزود: نزدیک به پنج هزار حامی طرح محسنین نیز حمایت از دو هزار و 618 کودک تحت حمایت را بر عهده دارند. 

مومنی کار بسیجی را ضرورت خدمت به مددجویان دانست و یادآورشد: امروز برای خدمت به جامعه هدف تحت حمایت، نیازمند کار جهادی، بسیجی وار و شبانه روزی هستیم که در صورت تلاش با چنین رویکرد می توانیم به دستاوردهای گران سنگ در حوزه خدمت به محرومان دست یابیم. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه