اخبار داغ

مخالفت فرماندار سروستان با ساخت استخر سرپوشیده در سروستان

مخالفت فرماندار سروستان با ساخت استخر سرپوشیده در سروستان
فرماندار سروستان در جلسات استانی و شهرستانی اعلام کرده که به هیچ وجه اجازه ساخت استخر سرپوشیده توسط بخش خصوصی را تا زمانی که به عنوان فرماندار این شهرستان باشم نخواهم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سروستان ما، براساس اخبار شنیده شده، سیدعلاءالدین کراماتی؛فرماندار سروستان طی دو سه هفته اخیر در جلسات استانی و شهرستانی اعلام کرده که با ساخت استخر سرپوشیده در این شهرستان توسط بخش خصوصی شدیدا مخالف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سروستان ما،,

وی دلیل مخالفت خود را تعهد دولت نسبت به ساخت این مجموعه ورزشی اعلام کرده و اظهار داشته که به هیچ وجه اجازه ساخت استخر سرپوشیده توسط بخش خصوصی را تا زمانی که به عنوان فرماندار این شهرستان باشم نخواهم داد.

,

این مخالفت صریح نماینده عالی دولت در این شهرستان در حالی رخ می دهد که طی 5 سال گذشته هیچ پروژه عمرانی، فرهنگی در سروستان توسط دولت اجرا نشده است.

,

خاطر نشان می شود اول فروردین ماه سال جاری  یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی که بومی سروستان می باشد مراحل مقدماتی ساخت مجموعه ورزشی-تفریحی پدیده سرو را آغاز نموده که با موافقت و اعلام حمایت ضمنی فرماندار، شورای اسلامی شهر، شهردار، ناحیه مقاومت بسیج و عموم مردم این شهرستان قرار گرفته و علیرغم گذشت حدود شش ماه از پیگیری روند اداری آن در سطح استان و شهرستان و هزینه کرد بیش از یک میلیارد ریالی سرمایه گذار این پروژه به نظر می رسد مخالفت فرماندار سروستان در وضعیت مالی دولت یازدهم و احتمالا دوازدهم توجیح روشنی نداشته باشد.

,

حال باید دید واکنش سرمایه گذار این پروژه و به ویژه مردم این شهرستان با این مخالفت شدید نماینده عالی دولت در سروستان چه خواهد بود؟

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه