اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد:

اجرای بیش از 75 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تویسرکان

اجرای بیش از 75 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تویسرکان
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اجرای بیش از 75 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، درباره برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛گفت: این برنامه ها با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی در سی و هفتمین گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: دفاع مقدس حادثه ای الهی و از معجزات روزگار بود که استقلال، عزتمندی و فخرآفرینی را برای مردم قهرمان ایران اسلامی به ارمغان آورد.

,

فرمانده سپاه تویسرکان افزود: راهبرد دفاع مقدس تبیین نقش رهبری، هدایت و فرماندهی الهی ولی فقیه در حیات معنوی کشور و خلق حماسه هاو پیروزی ها است و نقش امام و امت و پشتیبانی های همه اقشار چه در خط مقدم جبهه ها و چه در پشت جبهه ها در پیروزی دفاع مقدس را نمی توان نادیده گرفت.

,

اجرای بیش از 75 برنامه ویژه در هفته دفاع مقدس

, اجرای بیش از 75 برنامه ویژه در هفته دفاع مقدس,

سعیدی در ادامه از برگزاری بیش از 75 عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه تویسرکان در هفته دفاع مقدس  خبر داد و تصریح کرد: برگزاری پیاده روی خانوادگی و قرائت دعای ندبه در روز اول از هفته دفاع مقدس، در جوار قبور مطهر پنج شهید گمنام آرمیده در تپه نورالشهداء آغازگر برنامه های این هفته است و در این هفته گردهمایی حلقه های صالحین در قالب طرح میقات صالحین، حضور در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه و برگزاری پنج یادواره شهدا را هم در پیش داریم.

,

وی عنوان کرد: همچنین قرار است در قالب طرح مهر ولایت با همکاری بنیاد شهید و ادارات گروه هایی با 70 خانواده شهید دفاع مقدس دیدار داشته باشند و برگزاری صبحگاه مشترک نیروی های انتظامی و نظامی هم از دیگر برنامه های این هفته است.

,

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به گردهمایی و برپایی دسته سینه زنی و عزاداری در روز جمعه هفتم مهر ماه سال جاری هم اشاره کرد و افزود: در این هفته شاهد برگزاری همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در سالن فردوسی تویسرکان نیز خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه