اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه بناب در گفتگو با انعکاس عنوان کرد؛

برگزاری بیش از ۳۰ برنامه مختلف همزمان به هفته دفاع مقدس در بناب

برگزاری بیش از ۳۰ برنامه مختلف همزمان به هفته دفاع مقدس در بناب
فرمانده سپاه ناحیه بناب از برگزاری بیش از 30 برنامه مختلف همزمان به هفته دفاع مقدس در شهرستان بناب خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به برنامه های ترتیب داده شده برای این هفته، گفت: با حضور اقشار مختلف مردم بیش از ۳۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بناب برگزار می‌شود که امیدواریم این برنامه‌ها پرشورتر از گذشته به نحو احسن برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب, انعکاس بناب,

وی افزود: از جمله برنامه‌های شاخص این هفته می‌توان به  یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا در طول هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی و روشنگری، نواختن زنگ انقلاب، بزرگداشت مقام شهید حججی، اجتماع حماسه سازان انقلابی،  افتتاح ۷ خانه محروم، شب شعر دفاع مقدس، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، غبارروبی مزار شهداء و همایش فرماندهان و هیئت امنای مساجد اشاره کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه، دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی، ایثار، از خودگذشتگی، تدبیر و حکمت است، گفت: باید در این ایام به مسئله حماسه و تدبیر بیشتر پرداخته شود  چرا که این هفته مصداق بارز امنیت و جهاد و مقاومت در سایه ولایت است و اهمیت به این مسئله برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

,

سرهنگ دوستی تاکید کرد: احیای فرهنگ غنی جهاد و شهادت مهم‌ترین هدف مسئولان است و به همین منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس ملزوم بر جامعه امروزی است که باید هم مردم و هم مسئولان فرهنگی در این زمینه اهتمام و جدیت ویژه‌ای داشته باشند.

,

وی در خاتمه مصادف شدن آغاز هفته دفاع مقدس با ایام محرم را فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: ایام محرم به خصوص اجتماعات عزاداری فرصت خوبی برای آگاهی بخشیدن جوانان با فرهنگ دفاع مقدس است، بنابراین انتظار می رود تمامی افراد دلسوز به نظام اهتمام ویژه ای در این خصوص به خرج دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه