این عضو شورای شهر دزفول در جلسه فوق اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان و در رأس آن فرمانده انتظامی دزفول، بصورت شبانه روزی در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند که این مهم، جای تقدیر دارد.

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر دزفول سرهنگ الهامی را نمونه بارز خدمت رسانی به جامعه دانست و گفت: بدون اغراق همه ما امنیت و توسعه شهر را مدیون تلاش های سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه معضل حضور کودکان کار در دزفول و به ویژه چهارراه های سطح شهر به یک نگرانی اجتماعی تبدیل شده و آمار این کودکان همواره در حال افزایش است و این امر که موجب مخدوش شدن چهره شهر شده، اعتراض شهروندان را در پی داشته است.

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر اضافه کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی با همکاری تمام دستگاه های متولی در این زمینه بیش از پیش ورود کنند. باید اقدامات اصولی و جدی تری صورت پذیرد که خروجی بلند مدت داشته و شاهد رشد قارچ گونه این متکدیان که همگی از شهرهای دیگر هستند نباشیم.

چمن آرا همچنین با ابراز نگرانی از وضعیت فرهنگی و ناهنجاری های رخ داده در باغات دزفول و تفرجگاه علی کله توضیح داد: ما مخالف و منکر شادی و تفریح مردم نیستیم اما تا زمانی این تفریحات قابل قبول است که با رعایت و حفظ شئونات باشد.

این عضو شورای شهر دزفول ادامه داد: ما در شورای اسلامی شهر برای رفع ناهنجاری ها و دغدغه ها در خصوص باغات و تفرجگاه ها پیشنهادات و برنامه هایی داریم که امیدواریم بتوانیم با همکاری نیروی انتظامی این برنامه ها را عملی و اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: اگر امنیت در دزفول برقرار شود ما در تمام زمینه ها به ویژه حوزه گردشگری و اقتصادی می توانیم پیشرفت کنیم بنابراین تعامل و همکاری شورای شهر با نیروی انتظامی باید بیش از پیش شود.

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر در ادامه با تاکید بر لزوم توجه نیروی انتظامی شهرستان به بحث آموزش کارکنان و اجرای برنامه هایی در راستای ارتقای مسائل فرهنگی افزود: تمام ادارات باید نسبت به امر آموزش های فرهنگی در دستگاه های خود اهتمام ورزند و نیروی انتظامی نیز نباید از این مقوله عقب بماند.

چمن آرا در پایان خواستار برخورد قوی تر نیروی انتظامی برای کاهش آمار جرم در زمینه مواد مخدر بویژه مخدرهای صنعتی و کشف، شناسایی و پلمب آشپزخانه های مربوط به این موضوع شد.

با توجه به اینکه موضوعات طرح شده دغدغه های اصولی مردم شهرستان دزفول می باشد انتظار می رود با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

رفع

کودکان کار در تقاطع خیابان های پرتردد شهر دزفول مشغول شیشه شویی خودروها