اخبار داغ

مسول کانون بسیج فرهنگیان بندرترکمن:

شهدای فرهنگی با دو بال اندیشه غیرت دینی و عقلانیت و تأسی از امام حسین(ع) لبیک گفتند

شهدای فرهنگی با دو بال اندیشه غیرت دینی و عقلانیت و تأسی از امام حسین(ع) لبیک گفتند
مسئول کانون بسیج فرهنگیان بندرترکمن از برگزاری یادواره 4شهید فرهنگی این شهرستان همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، معصومه پارسا با ذکر این خبر افزود:همزمان با آغاز ماه بازگشایی مدارس یادواره 4 شهید فرهنگی بندرترکمن برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی تصریح با اشاره به 3هزار و728شهید فرهنگی تصریح کرد: نقش معلمان ایثارگر در۸سال دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست،فرهنگیان شهیدی که علاوه برآموختن علم و دانش درعرصه مقاومت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،درس حماسه آفریدند و ما امروز با گرامیداشت یاد و خاطره ۴شهید فرهنگی ادامه دهنده راه مقدس آنان خواهیم بود.

,

پارسا اذعان داشت: شهدا به ویژه شهدای فرهنگی با دو بال اندیشه غیرت دینی و عقلانیت و تأسی از امام حسین(ع) به ندای امام راحل لبیک گفتند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

,

مسول کانون بسیج فرهنگیان بندرترکمن با اشاره به اینکه امروز دشمنان همه هستی ما را در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد هجمه قرار دادند، گفت: اگرچه به ظاهر جنگ سختی وجود ندارد اما امروز نقش فرهیختگان، نخبگان و معلمین جامعه ما در بعد و جبهه جنگ نرم بسیار مهم و ارشمند است.

,

وی خاطر نشان کرد:آن روز که دشمنان به مملکت، حیثیت و امنیت ما حمله کردند اقشار مختلف مردم همه بپا خواستند و از کیان نظام دفاع کردند. اما معلمان در حقیقت از محدود اقشاری بودند که همزمان در دو جبهه می جنگیدند که یک جبهه، بهه جنگ نرم، مقابله با جهل و بیسوادی فرهنگی و فقر فرهنگی که از نظام منحوس پهلوی به جا مانده بود و جبهه دیگر جبهه جنگ سخت بود.

,

پارسا زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از رسالت‌های اصلی نظام تعلیم و تربیت دانست و یاداورشد: برگزاری یادواره شهدا ادای دین کوچکی در حق آنها است زیرا امنیت، عزت، آسایش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه