اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان مطرح کرد

اجرای ۹۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کمیجان/تکیه بر آموزه‌های دینی رمز پیروزی ملت ایران

اجرای ۹۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کمیجان/تکیه بر آموزه‌های دینی رمز پیروزی ملت ایران
فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: امسال بیش از ۹۰ برنامه در قالب ۴۰ سرفصل برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کمیجان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان، در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد دفاع مقدس، محرم و امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

اکبری تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور هشت سال از خودگذشتگی، سلحشوری، ایثار و مقاومت فرزندان ایران اسلامی است. و باتوجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، امسال برنامه‌ها رنگ و بوی عاشورایی دارند.

,

وی افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس تنها با رژیم بعث عراق مقابله نکردند بلکه با کشورهای تا بُن دندان مسلح جهان مقابله کردند. کشور عراق همراه با استکبار جهانی جنگی را بر ما تحمیل کرد که دنیا شاهد ایثار، رشادت و از خود گذشتگی جوانان غیور ایران شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: دشمنان پس از سال‌ها دسیسه علیه ایران و انقلاب اسلامی از قبیل قائله آفرینی ها، ترور شخصیت ها و بزرگان نظام، تحمیل هشت سال جنگ، تهاجم فرهنگی و تحریم های اقتصادی و فتنه انگیزی با برنامه ریزی، سعی در مهندسی افکار عمومی و نفوذ در دستگاه های تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور دارد و تغییر هویت انقلاب اسلامی را در سر می پروراند.

,

وی افزود: دشمن همچنان در حال برنامه‌ریزی و فشار بر جمهوری اسلامی ایران است و با اعمال تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف سعی در ایجاد مانع برای ترقی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی دارد.

,

رزمندگان با تیکه بر آموزه های دینی در برابر دشمن ایستادگی کردند

, رزمندگان با تیکه بر آموزه های دینی در برابر دشمن ایستادگی کردند, رزمندگان با تیکه بر آموزه های دینی در برابر دشمن ایستادگی کردند,

اکبری با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان انقلاب اسلامی در برابر استکبار و ایادی آن ها، با تکیه بر آموزه های عاشورای حسینی ایستادگی کردند، افزود: دفاع مقدس یک حادثه الهی در امتداد عاشورا است و انقلاب اسلامی یک فرهنگ دینی برای لبیک به ندای امام حسین (ع) است.

,

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان اظهار کرد: سالگرد دفاع مقدس توفیقی برای بازخوانی هشت سال عشق و ایثار، عرفان و فنا شدن در بطن و متن حقیقت است بنابراین توجه به این امر لازم و ضروری است.

,

اجرای ۹۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کمیجان

, اجرای ۹۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کمیجان, اجرای ۹۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کمیجان,

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: امسال بیش از ۹۰ برنامه در قالب ۴۰ سرفصل برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

,

اکبری با اشاره به اهداف و موضوعات برنامه ها بیان کرد: در کمیجان تکریم خانواده شهدای والامقام و جانبازان و برگزاری یادواره شهدا به منظور حفظ یاد و سیره شهدا برنامه ریزی شده است؛ برگزاری یادواره شهدای ۳۷۵ شهید منتسب شهرستان کمیجان در ۳۰ شهریورماه در مسجد امام حسین(ع) کمیجان با سخنرانی سردار شریف روابط عمومی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی برگزار می شود.

,

اکبری از رونمایی کتاب دفاع مقدس برای اولین بار در شهرستان خبر داد و افزود: این کتاب حاوی تمثال شهدا و مشخصات شهدای شهرستان کمیجان، در ۱۱۲ صفحه تنظیم شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کمیجان، گفت: خاطره‌گویی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، برگزاری یادواره های متعدد آبروی محله در سطح حوزه ها و پایگاه ها، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، نمایشگاه عاشورا و نوشت افزار ایرانی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

,

وی خاطرنشان کرد: گلباران و عطرافشانی قبور شهدا، تجلیل از پدر شهید مدافع حرم شهید «روشنایی»، برگزاری راهپیمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر، حضور در نمازجمعه، به صدا در آمدن زنگ مهر مقاومت، زنگ امر به معروف و نهی از منکر در روز اول مهر در مدارس کمیجان، دیدار بسیجیان با امام جمعه، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، همایش آمران به معروف و نهی ازمنکر، «احلی من العسل»، همایش مجمع بسیجیان، همایش رزمندگان دفاع مقدس بخش کمیجان، برگزاری درس اخلاق مدیران به میزبانی سپاه ناحیه کمیجان، برگزاری نشست های بصیرتی، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، اردویی، آموزشی، نشست‌های بصیرتی، برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم، مسابقه امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه دیگر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه