اخبار داغ

جوابیه روابط عمومی استانداری کرمانشاه به یک خبر:

استاندار خبرنگاران را منع نکرده ما منع کردیم! / تشخیص دادیم صلاحیت ندارند! + اعتراض خبرنگاران

استاندار خبرنگاران را منع نکرده ما منع کردیم! / تشخیص دادیم صلاحیت ندارند! + اعتراض خبرنگاران
مدیران برخی از خبرگزاری های استان در گفتگو با مرصاد نیوز از برخورد حذفی و سانسور جلسات عملکردی در استانداری گلایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، روابط عمومی استانداری کرمانشاه در واکنش به درج خبر "منع حضور خبرنگاران از پوشش جلسات استانداری اعلام کرد: استاندار کرمانشاه دخالتی ندارد و ما (روابط عمومی استانداری) تنها مرصادنیوز را از پوشش جلسات منع کرده ایم چون تشخیص دادیم صلاحیت ندارند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

این در حالی است که مدیران برخی از خبرگزاری های استان در گفتگو با مرصاد نیوز از برخورد حذفی و سانسور جلسات عملکردی در استانداری گلایه کردند.

,

سلیمانی سرپرست خبرگزاری تسنیم کرمانشاه گفت: برخود حذفی در وقتهای اضافه در شان استانداری کرمانشاه نیست. خبرگزاری تسنیم مدتهاست که به صورت گزینشی به جلسات دعوت می شود.

,

فولادی سرپرست خبرگزاری فارس نیز با گلایه از دعوت گزینشی خبرنگاران به جلساتی که گزارش عملکرد مدیران است، گفت: روابط عمومی استانداری کرمانشاه پیشتر صراحتا اعلام کرده است که استاندار کرمانشاه خواستار برخورد با رسانه های منتقد است و روابط عمومی دخالتی ندارد.

,

سرپرست خبرگزاری مهر کرمانشاه نیز به مرصادنیوز گفت: تکذیبها و اخبار نادرست از سوی مجموعه اطلاع رسانی استانداری حقیقتا دیگر اعتباری ندارد. مدیران و مسئولان کشور سالهاست که به این درجه از سواد رسانه ای رسیده اند که تعامل با رسانه ها وظیفه قانونی و البته اخلاقی آنهاست. رفتارهای مبتنی بر تفکر سانسور کارکرد نخواهد داشت.

,

برخی دیگر از نشریات و خبرنگاران علاوه بر تایید اینکه جلسات عملکردی استاندار کرمانشاه به اطلاع آنها رسانده نمی شود در گروه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه اعتراض خود را به تعامل نادرست مدیریت ارشد استان با رسانه ها اعلام کردند که تصویر آن آمده است:

 جوابیه روابط عمومی استانداری کرمانشاه به یک خبر: استاندار خبرنگاران را منع نکرده ما منع کردیم! / تشخیص دادیم صلاحیت ندارند! + اعتراض خبرنگاران

,
,
,  جوابیه روابط عمومی استانداری کرمانشاه به یک خبر: استاندار خبرنگاران را منع نکرده ما منع کردیم! / تشخیص دادیم صلاحیت ندارند! + اعتراض خبرنگاران]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه