اخبار داغ

مسئول نهضت سوادآموزی خلیل‌آباد خبر داد؛

برگزاری جشن محو بی‌سوادی در خلیل‌آباد تا پایان سال 96

برگزاری جشن محو بی‌سوادی در خلیل‌آباد تا پایان سال 96
مسئول نهضت سوادآموزی خلیل‌آباد از برگزاری جشن محو بی‌سوادی در خلیل‌آباد تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: محو بی‌سوادی در شهرستان خلیل‌آباد از اهداف نهضت سوادآموزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مهدی عامری، ظهر امروز در نشست شورای پشتیبانی حوزه سوادآموزی شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: صد در صد حجم ابلاغی نهضت سوادآموزی شهرستان خلیل‌آباد در سال 95 انجام‌شده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه محو بی‌سوادی در شهرستان خلیل‌آباد از اهداف نهضت سوادآموزی است، خاطرنشان کرد: طرح یک‌قدم مانده به صبح در شهرستان خلیل‌آباد اجرایی شد و در جهت محو بی‌سوادی در بین اولیاء دانش آموزان تلاش‌هایی صورت می‌گیرد.

,

وی بابیان اینکه کلاس‌های سوادآموزی برای اولیای دانش آموزان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به پالایش‌های خانه به خانه‌ای که صورت گرفت تا پایان سال 96 تعداد بی‌سوادان اولیاء دانش آموزان خلیل‌آباد به صفر می‌رسد.

,

مسئول نهضت سوادآموزی خلیل‌آباد در ادامه اذعان کرد: با توجه به هدف‌گذاری‌های نهضت سوادآموزی و تلاش‌هایی که انجام شد، ان شاء الله در پایان سال 96 جشن محو بی‌سوادی را در کل جامعه هدف شهرستان خلیل‌آباد گرفته می‌شود.

,

وی ضمن تأکید بر راه‌اندازی مرکز یادگیری نهضت بی‌سوادی در خلیل‌آباد، عنوان کرد: تشکیل مرکز یادگیری محلی سوادآموزی طبق سهمیه ابلاغی سال 94 نیز از خواسته‌های شهرستان است و محل موردنظر برای تأسیس این مرکز شناسایی‌شده است.

,

عامری در پایان بابیان اینکه تنها 51 بی‌سواد در شهرستان خلیل‌آباد در سال 95 وجود داشت، تأکید کرد: با توجه به هدف‌گذاری‌هایی که شده است شاهد محو بی‌سوادی در شهرستان خلیل‌آباد تا پایان سال خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم گام‌های مثبتی در دوره‌های بالاتر برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه