اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر قاین خبرداد

اجرای طرح ارمغان مهر به همت جمعیت هلال احمر قاین

اجرای طرح ارمغان مهر به همت جمعیت  هلال احمر قاین
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قاین گفت: در آستانه شروع مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با همت داوطلبان و خیران شهرستان قاین طرح ارمغان مهر اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، یوسفی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قاین با اعلام این خبر گفت: با همکاری خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر قاین تعداد ۶۵۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش 50 میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

 

,

وی با بیان این‌که از ابتدای امسال تاکنون جمعیت هلال احمر با همکاری خیران و داوطلبان طرح‌های فرشتگان رحمت و همای رحمت ویژه روزهای عید نوروز و ماه مبارک رمضان را اجرا کرده است افزود: در مجموع این طرح‌ها با همکاری خیران و داوطلبان 600 میلیون ریال هزینه شده است.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر قاین اظهار کرد: این هزینه‌ها در قالب سبدهای غذایی و بسته‌های لوازم‌التحریر بین نیازمندان توزیع شده است.

,

 

,

یوسفی گفت: با همکاری پزشکان داوطلب از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳ کاروان سلامت به روستاهای محروم شهرستان قاین اعزام شدند که تعداد ۱۵۰ نفر از بیماران نیازمند ویزیت رایگان شدند و مبلغ 20 میلیون ریال هزینه داروهای این بیماران توسط هلال احمر پرداخت شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه