اخبار داغ

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان:

ترویج فرهنگ وقف از وظایف مهم مبلغین است/تبلیغ را باید به سوی کیفی سازی سوق دهیم

ترویج فرهنگ وقف از وظایف مهم مبلغین است/تبلیغ را باید به سوی کیفی سازی سوق دهیم
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با تاکید بر اینکه اعزام مبلغ به منظور ترویج فرهنگ وقف می باشد ، خاطرنشان کرد: مبلغین باید در بحث تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف نهایت تلاش خود را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در جمع مبلغین اعزامی به بقاع متبرکه به برنامه های سازمان در ایام محرم از جمله بصیرت عاشورایی اشاره کرد و  اظهار داشت :  مسئولیت بسیار  مهم و سنگینی در این ایام  برعهده شما مبلغین گذاشته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان؛,


وی اولین هدف از این اعزام را ترویج فرهنگ بصیرت ، شهادت طلبی و عزت خواهی با درس از سیدالشهدا برشمرد.

,
,


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ، مدیریت و اجرای صحیح نیات استفاده از ظرفیت روحانیون و علما در اجرای امینانه نیات واقفین را نیز یکی دیگر از اهداف دانست.

,
,


وی افزود: از ابتدای سال ۹۶ سعی شده بحث تبلیغ و نشر با شیوه های جدید به مردم اطلاع رسانی شود.

,
,


حجت الاسلام فاطمی عنوان کرد: یکی از برنامه ها در اجرای نیات واقفین  ترویج فرهنگ سیره نبوی است.

,
,


وی جذب حداکثری مردم به طرف بقاع متبرکه را از فعالیت های مبلغین برشمرد و اذعان داشت: زمینه سازی و بستر مناسب برای مشارکت های مردمی در برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه باید طوری کار شود که مردم به طرف بقاع متبرکه بیایند.

,
,


فاطمی با تاکید براینکه باید تبلیغ را به سوی کیفی سازی ببریم، افزود: یکی از جاهایی که امر تبلیغ خوب صورت می گیرد این است که خروجی خوبی  برای اوقاف داشته باشد.

,
,


وی  تبلیغ سیره نبوی و برگزاری نماز جماعت و پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات را از وظایف مهم مبلغین عنوان کرد.

,
,


قاطمی اذعان داشت: برپایی خیمه های معرفت توسط مبلغین در بقاع متبرکه، تجمع بزرگ " لبیک یا حسین (ع) " در روز دوشنبه دوم محرم، همایش نوجوانان حسینی چهارشنبه ۶ محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی جمعه ۸ محرم ، برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا و شام غریبان، برگزاری همایش رهروان زینبی در ۱۲ محرم  از دیگر  برنامه های این دهه می باشد.

,
,


وی با تاکید بر اینکه اعزام مبلغ به منظور ترویج فرهنگ وقف می باشد ، خاطرنشان کرد:   مبلغین باید در بحث تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف نهایت تلاش خود را داشته باشند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه