اخبار داغ

در آستانه هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار بسیجیان و مسئولین شهرستان با امام جمعه هرسین/حجت الاسلام اجرایی: دفاع مقدس هویت ملت ماست

دیدار بسیجیان و مسئولین شهرستان با امام جمعه هرسین/حجت الاسلام اجرایی: دفاع مقدس هویت ملت ماست
در آستانه هفته دفاع مقدس جمعی از بسیجیان شهرستان به همراه مسئولین با امام جمعه هرسین دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، در آستانه هفته دفاع مقدس جمعی از بسیجیان شهرستان به همراه مسئولین با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 

,

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: دشمن خیلی دارد کار می کند تا ما را از انقلاب و ولایت جدا کند، قبلاً ابزار دشمن کم بود اما امروز زیاد شده و داخل جیب ما قرار دارد.

,

 

,

ایشان افزود: از فضای مجازی و وسایل ارتباط جمعی خوب استفاده کنیم و مواظب نقشه های دشمن نیز باشیم، جوان باید در میدان های مختلف حضور داشته باشد ولی بصیرت و دشمن شناشی را فراموش نکند.

,

 

,

امام جمعه هرسین تصریح کرد: دفاع مقدس هویت و یکی از مهمترین گنجینه های ماست و لازم است که جوانان سرگذشت آنرا مطالعه کنند و تفاوت دفاع مقدس را با سایر جنگ ها بدانند

,

 

,

حجت الاسلام اجرایی در ادامه اظهار داشت: ما دفاع مقدس را گرامی می داریم به خاطر اینکه هویت ماست و پیروزی ما در دفاع مقدس برکات فراوانی داشت که از انجمله، خودباوری و هویت  ،  رویش ها  ، تحقیر دشمن و صدور انقلاب بود .

,

 

,

وی افزود: مسئولین بدانند که جوان های ما مشکل دارند در خط هستند اما مشکل اشتغال دارند و حل این مشکل کار جهادی نیاز دارد و از رطفی جوانان هم باید کاهلی و سستی را کنار بگذارند و دنبال فرصت های شغلی باشند.

,

 

,

در ابتدای این مراسم سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین و امیر شاه آبادی فرماندار هرسین نیز در سخنانی به بیان مطالبی در خصوص دفاع مقدس پرداختند.

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه