اخبار داغ

امام جمعه موقت یاسوج:

دفاع مقدس آغازگر مقطعی طلایی در تاریخ بشریت است

دفاع مقدس آغازگر مقطعی طلایی در تاریخ بشریت است
یادواره شهدای منطقه تل زالی یاسوج با حضور خانواده معظم شهدا ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح ، مسئول کنگره شهدای استان ، سردار واهبی زاده و همچنین حضور پرشکوه مردم در مسجد سیدالشهدا تل زالی برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یادواره شهدای منطقه تل زالی یاسوج با حضور خانواده معظم شهدا ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح ، مسئول کنگره شهدای استان ، سردار واهبی زاده و همچنین حضور پرشکوه مردم در مسجد سیدالشهدا تل زالی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در روزهایی که بسیار پر التهاب و تاریخی بود، آن دوران را آغازگر یک مقطع از تاریخ طلایی بشریت دانست و افزود: در تاریخ بشریت انزال کتب و ارسال نبوت مقاطع مهم تاریخ بشر بوده است و همیشه در تاریخ مانده اند .

,

وی بیان کرد: یکی از مقاطعی که آیندگان خیلی از آن یاد خواهند کرد و در تاریخ خواهد ماند دفاع مقدس است که نام شهیدان بر تارک آن می درخشد .

,

حسینی صدر ابراز داشت: اخیرا مقام معظم رهبری درباره دفاع مقدس نکته ای را فرمودند که فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس خاطرات آن دوران را روایت کنند و اینگونه نباشد که بسیاری از خاطرات آن دوران در سینه این عزیزان بماند و جایی گفته نشود .

,

تصاویر ضمیمه :

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام / ش
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه