اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه میامی:

بیش از 75 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در میامی اجرا می شود

بیش از 75 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در میامی اجرا می شود
فرمانده سپاه ناحیه میامی از اجرای بیش از 75 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا فلاحتی در گفتگو با خبرنگار میامی جوان به برنامه های هفته دفاع  مقدس در شهرستان میامی اشاره کرد وگفت: در این هفته بیش از 75 عنوان برنامه مختلف در سطح ناحیه، حوزه وپایگاه های مقاومت بسیج پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان, میامی جوان, میامی جوان,

وی به اهمیت مصادف شدن هفته دفاع مقدس با ماه محرم اشاره کرد وگفت: ما باید بتوانیم از این فرصت استفاده کرده و فرهنگ عاشورا که دفاع مقدس در امتداد این فرهنگ است را به نسل جدید انقلاب منتقل کنیم.

,

فلاحتی افزود: وقایعی که در کربلا اتفاق افتاد در کربلای ایران هم تکرار شد و این فرهنگ ورشادت ها باید برای نسل جوان تبیین شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه میامی به مهم ترین برنامه های این هفته اشاره و بیان کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک، رژه خودرویی، غبارروبی مزار شهدا، دیداربا خانواده شهدا، فراخوانی گردان ها، انجام انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های این هفته است.

,

وی افزود: میقات صالحین وحضور بسجیان وپرسنل سپاه در نماز جمعه، همایش امر به معروف ونهی از منکر، نمایشگاه دفاع مقدس، نمایشگاه عاشورایی و مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان از دیگر برنامه های شاخص این هفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه