اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

۵۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شرق اصفهان اجرا می شود

۵۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شرق اصفهان اجرا می شود
فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) گفت: بیش از ۵۰ برنامه متنوع ویژه هفته دفاع مقدس با شعار معنویت، بصیرت افزایی و حماسه آفرینان در شرق اصفهان با به کارگیری توان کیفی و کمی بسیجیان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازاصفهان شرق؛ سرهنگ حسن عجمی، تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را فرصتی مطلوب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم و پنجم انقلاب دانست و گفت: حضور بسیجیان با شعار جهاد، عاشورا و استکبار ستیزی در برنامه های هفته دفاع مقدس؛ فرصت تفهیم فرهنگ عاشورایی به نسل امروز را به خوبی فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اظهار کرد: جوانان آمادگی لازم در سنگرهای فرهنگی را با حضور در اردوهای جهادی و طرح هجرت در خود پرورش داده اند و با اجرای کامل برنامه های هفته دفاع مقدس زیر پرچم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، اقتدار و ولایتمداری خود را نشان خواهند داد.

,

وی ضمن خداقوت به بسیجیان شرق اصفهان افزود: فرمانده پایگاه های بسیج در این هفته برنامه ها را با کیفیت اجرا و با جدیت نسبت به برگزاری نشست های روشنگری(طرح عمار) با موضوع های اعلام شده اقدام کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) حرکت بسیج را مردمی و برای مردم عنوان و تصریح کرد: اگر بتوانیم فرهنگ بسیجی را در میان ملت حاکم کنیم در مسیر اصلی اهداف بسیج و آرمان های اصلی آن قرار گرفته ایم.

,

وی اذعان کرد: هفته دفاع مقدس در فرهنگ ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و گرامیداشت و یادآوری این فرهنگ، یکی از راه‌های مقابله بانفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمن به حساب می آید.

,

سرهنگ عجمی از اجرای 50 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و تاکید کرد: برپایی مسابقات ورزشی ویژه دفاع مقدس، مسابقات عکاسی و وبلاگ نویسی با محوریت محرم و دفاع، جلسه تکریم از رزمندگان و ایثارگران، شرکت منسجم بسیجیان در نماز جمعه، نشست مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم و اکران فیلم؛ بخشی از برنامه های هفته دفاع در شرق اصفهان است.

,

وی به برگزاری یادواره شهدا و نمایشگاه تجهیزات دفاع مقدس به نام شهید محسن حججی اشاره و گفت: نمایشگاه ویژه دفاع مقدس در تیمیارت براآن شمالی و همچنین یادواره شهید محسن حججی با حضور دهه هفتادی های براان جنوبی به همت حوزه بسیج خواهران صدیقه طاهره(س) از جمله برنامه های این هفته است که می تواند در نشر فرهنگ ایثار نقش بسزایی را ایفا کند.

,

فرمانده ناحیه سپاه امام علی(ع) با تشریح اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شرق اصفهان گفت: برگزاری کارگاه طب اسلامی، افتتاح ساختمان پایگاه، مراسم عزاداری به همت بسیجیان در دهه اول محرم، سخنرانی پیرامون علل شروع جنگ تحمیلی، کارگاه مهارت زندگی برای دختران جوان و ده ها عنوان برنامه دیگر همسو با برنامه های مذکور از دیگر برنامه های حوزه های بسیج تابعه ناحیه بسیج امام علی(ع) در طول هفته دفاع مقدس است.

,

وی به برگزاری برنامه اجتماع خواهران براآن جنوبی با حضور همسران شهدای مدافع حرم شهید جواد محمدی و شهید مهدی اسحاقیان اشاره و خاطرنشان کرد: عصر روز دوشنبه 3 مهر، برنامه ویژه ای با حضور دختران محجبه منطقه براآن جنوبی به نام رهروان حجاب به صورت اجتماع 500 نفره برگزار می شود که سخنران این برنامه از کارشناسان حوزه و دانشگاه است و امیدواریم تا با اجرای برنامه های متنوع و با محتوا، در گسترش فرهنگ حجاب در بین دختران جوان قدم برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه