اخبار داغ

خاموشی دامنِ حجاجِ دشتستان را هم گرفت!

خاموشی دامنِ حجاجِ دشتستان را هم گرفت!
قطع ناگهانی و چند ساعته برق کام حجاج بیت الله الحرام دشتستانی و میهمانان آنان را تلخ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ گزارش های دریافتی حاکیست 24 شهریورماه 96 اکثر تالارهای برازجان از ساعت 18 و 45 دقیقه بی برق شدند و این قطعی تا ساعت 23 و 30 دقیقه ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

بر اساس این گزارش، علی رغم پیگیری های مردم و تماس با 121 نه تنها مشکل رفع نشد بلکه این سامانه نیز پاسخگوی مردم نبود و موجب نارضایتی شدید شهروندان دشتستانی شد.

,

گفته می شود به دلیل قطعی برق، تالارهای مراسم ازدواج که در حال برگزاری مراسم بوده اند نیز با تاریکی مواجه شده و ناراحتی مردم را در پی داشته است.

,

شنیده ها حاکیست به دلیل عدم سکونت مدیر برق برازجان و همچنین بهره بردار در این شهر و اقامت آنان در مرکز استان مردم این شهر شاهد خاموشی های طولانی مدت هستند.

,

علاوه بر دشتستان، این وضعیت در تنگستان نیز تکرار شده است و مردم این شهر 23 شهریورماه 96 شاهد قطع گسترده برق در برخی روستاهای این شهرستان بودند.

,

گفته می شود در برخی روستاهای اهرم برق از ساعت هشت و 45 دقیقه قطع شد و تا ساعت 12 ادامه داشت.

,

متاسفانه مدتی است علی رغم گرمای شدید و طاقت فرسا شاهد خاموشی های مکرر در شهرستان های استان بوشهر هستیم و این موضوع مردم استان را با مشکل مواجه کرده است.

,

قطع سه تا چهارساعته برق در استان در گرمای تابستان موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم پوشی کرد زیرا با توجه به رطوبت بالا و سنگینی هوا، این وضعیت برای کودکان و سالخوردگان به ویژه کسانی که دارای بیماری های قلبی و عروقی هستند بسیار خطرناک است.

,

به نظر می رسد مسئولین وزارت نیرو باید برای مدیریت برق در استان بوشهر چاره اندیشی کرده و مانع از تکرار چنین نابسامانی هایی در حوزه برق استان شوند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه