اخبار داغ

مرکز خدمات جامع سلامت شهری میبد به بهره برداری رسید+ تصاویر

مرکز خدمات جامع سلامت شهری میبد به بهره برداری رسید+ تصاویر
مرکز خدمات جامع سلامت شماره 1 شهری میبد توسط خیر میبدی احداث و به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، جواد سهیلی رئیس شبکه بهداشت و درمان میبد در مورد این مرکز بیان داشت: ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شماره 1 شهری میبد توسط محمد اسلامی خیر میبدی با زیربنای 900 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال احداث و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

وی با اشاره به هزینه 3 میلیارد ریالی محوطه سازی این مرکز که توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی تامین شده اظهار داشت: کار احداث این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن از آبانماه سال 1394 آغاز و در اواخر سال 1395 به پایان رسید.

,

سهیلی در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز به مردم اذعان داشت: خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامائی، داروخانه، واحد بهداشت محیط، مبارزه با بیماریها، سلامت روان و حضور کارشناس تغذیه از جمله خدماتی است که در این مرکز به مردم شهرستان میبد ارائه می شود.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان میبد اظهار داشت: با اجرای طرح تحول سلامت ارائه بسیاری از خدمات در حوزه بهداشت بصورت رایگان یا با تعرفه های دولتی صورت می پذیرد.

,

محمد حسن لطفی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در این زمینه بیان داشت: پروژه خیر ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شماره 1 شهری میبد توسط خیر بزرگوار میبدی حاج محمد اسلامی که به یاد همسر مرحومه اش احداث شده بود به بهره برداری رسید.

,

وی در ادامه افزود: این مرکز جزء مراکز بهداشتی بزرگ شهرستان میبد می باشد که جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر را پوشش می دهد.

,

لطفی در مورد نقش خیرین در حوزه سلامت اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که امروزه نقش مردم و خیرین در کنار مسئولین و همکاران نظام سلامت می تواند در ایجاد و تامین سلامت مردم بسیار مؤثر واقع شود و اگر این کمکهای خیری نبود در امر توسعه و راه اندازی مراکز سلامت جامعه نمی توانستیم خدمات بهداشتی را با این کیفیت به مردم ارائه دهیم.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در پایان خاطر نشان ساخت: شهرستان میبد در زمره شهرستانهای برتر استان در زمینه خیرین می باشد که این پروژه نمونه بارز این امر می باشد و امیدواریم بتوانیم بخوبی از این یادگار خیر محترم مراقبت و خدمات خوبی را در هر سطحی که مورد نظر سیاستهای دولت می باشد به مردم ارائه کرده تا آنها بتوانند بهره مندی کامل و مناسبی را از این مراکز داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه