اخبار داغ

برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتسال جوانان در خلیل‌آباد

برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتسال جوانان در خلیل‌آباد
اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتسال رده سنی جوانان به مدت ۲ روز در شهرستان خلیل‌آباد برگزار و در پایان این اردو 3 نفر از بازیکنان این شهرستان برای تیم ملی فوتسال جوانان انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، علی قربانی موشکی عصر امروز در حاشیه برگزاری این اردو در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار داشت: اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتسال جوانان استان خراسان رضوی به مدت 2 روز با شرکت 150 بازیکن از استان خراسان رضوی برای نخستین بار در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین از انتخاب 3 بازیکن از شهرستان خلیل‌آباد برای اردوی استعدادیابی اصلی تیم ملی فوتسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در پایان اردوی استعدادیابی 20 نفر انتخاب شدند که در بین آن‌ها آقایان حمید مرادیان، مهدی رضایی و ابوالفضل هنری از شهرستان خلیل‌آباد هستند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد ادامه داد: این 20 نفر از خراسان رضوی در اردوی استعدادیابی کل کشور شرکت خواهند کرد و در آنجا تیم اصلی برای کمک به تیم ملی انتخاب می‌شوند.

,

وی برطرف کردن نقاط ضعف تیم ملی را از اهداف اردوهای استعدادیابی دانست و تصریح کرد: این اردو به پیشنهاد مدیر باشگاه ستارگان تاک خلیل‌آباد با حضور تیم ملی فوتسال جوانان و رئیس کمیته فوتسال استان برگزار شد.

,

 

,

گلایه رئیس ورزش و جوانان خلیل آباد از عدم استقبال ورزشکاران از این رویداد

, گلایه رئیس ورزش و جوانان خلیل آباد از عدم استقبال ورزشکاران از این رویداد,

قربانی از عدم استقبال ورزشکاران شهرستان علی‌رغم تبلیغاتی که صورت گرفته بود انتقاد کرد و گفت: زمانی که جوانان خلیل‌آباد وارد گود نشود بهره‌برداری اعتبار ورزش شهرستان تنها به نام اداره و یک شهرستان دیگر انجام می‌گیرد و هیچ سودی برای ورزشکار، مردم و سیاست ندارد.

,

وی بابیان اینکه اگر از این قبیل برنامه‌ها برداشت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی صورت نگیرد مطمئناً دور ریخت اعتبارات است، اذعان کرد: اگر این اردو با این ظرفیت عظیم در هر شهرستان دیگری انجام می‌شد خبر اول بسیاری از نشریه‌ها و خبرگزاری‌ها بود ولی تنها یک اشاره جزئی در کانال یار خراسانی شد.

,

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: در یک سال گذشته دو اتفاق ورزشی مهم نظیر ورود مربی تیم ملی فوتسال بزرگ‌سالان و اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتسال جوانان در شهرستان خلیل‌آباد رخ داد ولی متأسفانه هیچ استقبالی از سمت ورزشکاران شهرستان صورت نگرفت.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه چرا از این قبیل برنامه‌هایی که مربی تیم ملی فوتسال با موفقیت‌های جهانی در شهرستان حضور دارد استقبال نمی‌شود جای سؤال دارد که باید ورزشکاران خلیل‌آباد پاسخگوی آن باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه