اخبار داغ

فرماندار سپیدان در جمع مداحان ومبلغان شهرستان :

نقش روحانیون ومبلغین در جامعه مهم و تاثیرگذار است

نقش روحانیون ومبلغین در جامعه مهم و  تاثیرگذار است
فرماندار سپیدان نقش روحانیون ومبلغین را در جامعه مهم و تاثیرگذار برشمرد و اظهار داشت:علما و مبلغان دین در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضور پرشور و تاثیرگذاری داشته ودارند که نمونه از این حضور را در پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛همایش طلایه داران تبلیغ با حضور شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان ، حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه شهرستان ،حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیر کل تبلیغات فارس،حجت الاسلام احسانی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان،مبلغین، مسئولین هیئت های مذهبی ، مداحان وجمعی از هیئت امناء مساجدشهرستان در مسجد جامع شهر اردکان سپیدان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون, همایش طلایه داران تبلیغ با حضور شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان ، حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه شهرستان ،حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیر کل تبلیغات فارس،حجت الاسلام احسانی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان،مبلغین، مسئولین هیئت های مذهبی ، مداحان وجمعی از هیئت امناء مساجدشهرستان در مسجد جامع شهر اردکان سپیدان برگزار شد., .,

شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان در این همایش ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع)وهمچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس نقش روحانیون ومبلغین را در جامعه مهم و  تاثیرگذار برشمرد و اظهار داشت:علما و مبلغان دین در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضور پرشور و تاثیرگذاری داشته ودارند که نمونه از این حضور را در پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم.
وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی با استفاده از ابزارهای مختلف می توانند جامعه را به سمت سعادت پیش ببرند، تصریح کرد: علمای دین با ارائه آموزه های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی نقش موثری در فراهم کردن امنیت اخلاقی و اجتماعی دارند.
فرماندار سپیدان همچنین وحدت در برابر دشمنان اسلام را برای مسلمانان ضروری دانست وافزود: تبعیت از خط ولایت، زمینه های وحدت وهمدلی را برای مردم فراهم کرده است ،عالمان دین نیز با تبیین منویات مقام معظم رهبری می توانند در جامعه وحدت آفرین باشند.

, شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان در این همایش ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین (ع)وهمچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس نقش روحانیون ومبلغین را در جامعه مهم و  تاثیرگذار برشمرد و اظهار داشت:علما و مبلغان دین در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضور پرشور و تاثیرگذاری داشته ودارند که نمونه از این حضور را در پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم.
وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی با استفاده از ابزارهای مختلف می توانند جامعه را به سمت سعادت پیش ببرند، تصریح کرد: علمای دین با ارائه آموزه های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی نقش موثری در فراهم کردن امنیت اخلاقی و اجتماعی دارند.
فرماندار سپیدان همچنین وحدت در برابر دشمنان اسلام را برای مسلمانان ضروری دانست وافزود: تبعیت از خط ولایت، زمینه های وحدت وهمدلی را برای مردم فراهم کرده است ،عالمان دین نیز با تبیین منویات مقام معظم رهبری می توانند در جامعه وحدت آفرین باشند.
, .,
, .,
, .,

در ادامه حجت‌الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان بیان داشت: یکی از عوامل مؤثر در پیروزی نهضت اسلامی در ایران، نقش‌آفرینی هئیت حسینی در آن بود و هیئت حسینی که حامل پیام عاشورا بودند در مقاطع مختلف توانستند رژیم شاهنشاهی را به چالش کشیده و وادار به تسلیم کنند.

, در ادامه حجت‌الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان بیان داشت: یکی از عوامل مؤثر در پیروزی نهضت اسلامی در ایران، نقش‌آفرینی هئیت حسینی در آن بود و هیئت حسینی که حامل پیام عاشورا بودند در مقاطع مختلف توانستند رژیم شاهنشاهی را به چالش کشیده و وادار به تسلیم کنند., .,

وی افزود: این کارکرد هیئت نشان از حقیقت پیام نهضت حسینی و ظرفیت این نهضت برای الهام‌بخشی حرکت‌های اسلامی و نقش‌آفرینی در حوادث روز دارد؛ موضوعی که از نظر رهبر انقلاب نمی‌تواند از کارکرد هیئات حسینی جدا شود.

, وی افزود: این کارکرد هیئت نشان از حقیقت پیام نهضت حسینی و ظرفیت این نهضت برای الهام‌بخشی حرکت‌های اسلامی و نقش‌آفرینی در حوادث روز دارد؛ موضوعی که از نظر رهبر انقلاب نمی‌تواند از کارکرد هیئات حسینی جدا شود., .,

حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس در این همایش به آسیب های موجود در عزاداری ها اشاره کرد و افزود:هیئات مذهبی قبل از شروع محرم و عزاداری ها باید به آسیبهای احتمالی یا موجود در هیئت مربوطه را شناسایی کنند و در صدد رفع آن باشند.

, حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس در این همایش به آسیب های موجود در عزاداری ها اشاره کرد و افزود:هیئات مذهبی قبل از شروع محرم و عزاداری ها باید به آسیبهای احتمالی یا موجود در هیئت مربوطه را شناسایی کنند و در صدد رفع آن باشند., .,

مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر بصیرت افزایی جوانان در هیئات مذهبی دارند تصریح کرد:جوانان با هرگونه دیدگاهی که وارد هیئت می شوند باید مسئولین هیئات مذهبی بتوانند این جوان را جذب کرده و فرهنگ دینی و عاشورایی را در این جوان زنده کنند.

, مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر بصیرت افزایی جوانان در هیئات مذهبی دارند تصریح کرد:جوانان با هرگونه دیدگاهی که وارد هیئت می شوند باید مسئولین هیئات مذهبی بتوانند این جوان را جذب کرده و فرهنگ دینی و عاشورایی را در این جوان زنده کنند., .,

حجت‌الاسلام مهرابی اظهار داشت: آتش به اختیار که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند برای هیئت های مذهبی، تشکلهای دینی و مردمی و فعالان فرهنگی است.

, حجت‌الاسلام مهرابی اظهار داشت: آتش به اختیار که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند برای هیئت های مذهبی، تشکلهای دینی و مردمی و فعالان فرهنگی است., .,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه