اخبار داغ

برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کنگاور تشریح شد

برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کنگاور تشریح شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور از اجرای برنامه های مختلف در گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ علی حیدرنژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور در گفتگو با خبرنگار آفتاب کنگاور، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگ دفاع مقدس اظهار داشت:8 سال دفاع مقدس صرفا یک امتداد در برهه زمانی نیست،بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت ها ملت می تواند از آن بهره مند شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب کنگاور، ,

 

,

وی اظهار داشت:ما معتقدیم که روحیه مقاومت و ایثار محافظ هر کشور و مملکتی است؛ لذا مردمی که دوران پس از انقلاب هنوز به روال معمول خود نزدیک نشده بودند مورد تهاجم دشمن تا دندان مسلح قرار گرفت،اما همین روحیه مقاومت و ایثار بود که کشور را حفظ کرد.

,

 

,

حیدرنژاد گفت: زنده نگه داشتن این روحیه و ایمان در مردم کمترین کاری است که میتوان انجام داد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در این هفته خبرداد و گفت:با توجه به مقارن شدن این ایام با محرم و آغاز شروع سال تحصیلی بسیاری از برنامه ها به صورت مشترک برگزار خواه شد.

,

وی افزود: رژه خودرویی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در شهرستان با مشارکت تمامی نیروهای نظانی و انتظامی،دذفضاسازی مناسب در سطح شهر و ملموس کردن نام هفته برای عموم مردم،ویزیت رایگان در بهداری و برگزاری یادواره های شهدای محله شهرستان در طول هفته دفاع مقدس از جمله مهمترین برنامه های اجرایی می باشد.

,

 

,

حیدرنژاد تجلیل از خانواده های شهیدان، ایثارگران دفاع مقدس و مدافعین حرم را از جمله برنامه های دیگر هفته دانست و گفت:عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا،تجلیل از جایگاه و نقش زن در جامعه و تقدیر از پاسداران از جمله برنامه های روز دوم می باشد.

,

 

,

وی سخنرانی و حضور پررنگ نظامیان در نماز جمعه،برگزاری رژه تاکسی های شهر و پیاده روی بزرگ خانوادگی را از برنامه های روز جمعه دانست و گفت: در روز شنبه ،صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان و مراسم بازگشایی مدارس،مراکز دانشگاهی و حوزوی با شکوه برگزار خواهد شد.

,

 

,

حیدرنژاد از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی در این هفته خبرداد و گفت: مسابقه فوتسال،والیبال،کشتی، تنیس روی میزو تیراندازی با تفنگ بادی ازجمله این مسابقات ورزشی می باشد.

,

 

,

مراسم خاطره گویی پیشکسوتان جهاد و شهادت و تجلیل از آنها از جمله دیگر برنامه هایی بود که توسط حیدرنژاد اعلام شد و ادامه داد:برگزاری محفل هنری ادبی دفاع مقدس، نشست روشنگری و کنگره شعر عاشورایی نیز از مهمترین برنامه های فرهنگی است که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه