اخبار داغ

دادستان کل کشور در دامغان:

سخنان ابلهانه ترامپ خوی استکباری دولت آمریکا را آشکار کرد

سخنان ابلهانه ترامپ خوی استکباری دولت آمریکا را آشکار کرد
دادستان کل کشور گفت: مطالب سخیف و ابلهانه ریاست جمهور آمریکا چهره زشت استکبار جهانی و هم پیمانانش را بار دیگر به جهانیان نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در یادواره 20 شهید روستای نعیم آباد دامغان با بیان اینکه عزاداری امام حسین(ع) پیونددهنده پیروان امامت و ولایت محسوب می‌شود، گفت: تقارن یادواره شهدا با شب اول محرم بیانگر این است که شهدایی که دنباله رو سالار و سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین بودند به عشق کربلا به جبهه های دفاع مقدس رهسپار شدند و با خون خود از این اسلام پاسداری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منتظری با بیان اینکه فهم و درک حادثه عاشورا برای همه ما مهم است، افزود: بازخوانی و تدبر در مساله عاشورا حائز اهمیت می باشد و لازم است تا بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

,

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه باید از مکتب امام حسین (ع) بهترین درس را بگیریم، اظهار کرد: در محافل و مجالس تنها اکتفا به سینه زنی و نوحه خوانی نشود چرا که هدف اصلی از برگزاری این مراسم ها بیان پیام عاشورا است.

,

وی، بزرگترین درس مکتب و نهضت عاشورا را مبارزه با ظلم و ستم دانست و گفت: به فرزندان و جوانان خود در این مجالس مبارزه با ظلم و ستم، درس آزادگی و دینمداری را بیاموزیم.

,

منتظری با توجه به اینکه جریان یزید و امام حسین (ع) و حق و باطل در هر عصر و زمانی باقی است، تصریح کرد: کسانی که امام حسین را در روز عاشورا شهید کرده اند همان ها بودند که نماز جماعت بر پا می کردند و در ظاهر مسلمان بودند .

,

دادستان کل کشور با بیان اینکه مقام شهادت برای ما قابل درک و فهم نیست، اظهار کرد: کسانی که علیه شهدای مدافع حرم و مدافعان حریم ولایت می تازند و در فضای مجازی مطالب نادرستی را منتشر و آن را تضعیف می کنند هرگز نمی توانند درک کنند که این افراد چه کار بزرگی انجام می دهند و چه مسئولیت خطیری بر عهده دارند.

,

وی در ادامه افزود: دشمنان ایران بسیار از شهادت طلبی جوانان ما هراس دارند و این موارد را در هشت سال دفاع مقدس به چشم خود مشاهده کردند.

,

منتظری با اشاره به سخنان اخیر ترامپ بیان کرد: مطالب سخیف و سخنان نادرست ریاست جمهور آمریکا چهره زشت استکبار جهانی و هم پیمانانش را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

,

دادستان کل کشور ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر ترامپ گفت: تازمانی که جوانان ما در صحنه سیاسی حضور داشته باشند، دشمنان جرأت تعرض به این آب و خاک را ندارد شهدا دین خود را به این آب و خاک و اسلام ادا کردند، باشد که ما نیز مدیون شهدا نشویم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /

, انتهای پیام /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه