اخبار داغ

معاون اجرایی سازمان بسیج:

بصیرت شرط اول انقلابی گری است/ با دشمن سازش نداریم

بصیرت شرط اول انقلابی گری است/ با دشمن سازش نداریم
معاون اجرایی سازمان بسیج گفت: بصیرت شرط اول انقلابی گری است و اگر می خواهیم انقلابی باشیم باید بصیرت داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار سردار علی استاد حسینی معاون اجرایی سازمان بسیج در سالگرد شهادت حاج مجید یونسیان تنها شهید فاجعه منا شاهرود با بیان اینکه انقلابی گری ما برگرفته از نهضت عاشوراست گفت: کسانی که شاید یک سیلی هم در راه انقلاب نخورده اند مسئولیت دار شده اند، امروز در رأس کار قرار گرفته اند و می گویند دوران شعارهای اول انقلاب گذشته است و تا کی باید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

وی با بیان اینکه این افراد بویی از عاشورا و شهدای دفاع مقدس نبرده اند اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تداوم نهضت عاشوراست، امروز نیز راه همان راه است هیچ فرقی نکرده است، امروز نیز امتداد راه شهدا در نبرد جبهه های مقاومت است و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در همه ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی نیز وظیفه ما در قبال افرادی است که برای آرامش و امنیت این مملکت از تمام هستی خود گذشتند.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج تاکید کرد: دشمن با همه توان خود خود به جنگ با تمام ابعاد انقلاب اسلامی آمده است و تمام موجودیت ما تهدید می کنند اما عده ای به جای جواب دادن به یاغی گری های آنها باز هم با دشمن بر سر میز مذاکره می نشییند و فکر می کنند که هنوز هم راهی برای سازش باقی مانده است.

,

استاد حسینی دفاع همه جانبه از مقام معظم رهبری را دومین وظیفه ما در قبال خون شهدا عنوان کرد و افزود: امروز عده ای می خواهند ستون خیمه انقلاب را بزنند اما ما باید با تمام وجود از رهبری نظام حمایت کرده و به پای آن بایستیم.

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مقابل دشمن خود به میدان آمده است یادآور شد: وقتی مقام معظم رهبری از همه داعیه داران فرهنگ کشور ناامید شد برای فعالیت های فرهنگی خودجوش به جوانان فرمان آتش به اختیار داد.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج گفت: امروز عده ای فرهنگ این مملکت را در موسیقی و کنسرت دیده اند اما فرهنگ مردم را در شهادت شیر مردانی چون شهید حججی ها ندیده اند که در وصیت نامه تک تک آنها به پشتیبانی از ولایت تاکید شده است.

,

استاد حسینی داشتن بصیرت در اتخاذ تصمیم های لازم را دیگر وظیفه آحاد ملت در برابر خون شهدا عنوان و اظهار کرد: بصیرت شرط اول انقلابی گری است و اگر می خواهیم انقلابی باشیم باید بصیرت داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه هنوز عده ای با کمال وقاحت و پررویی از فتنه دفاع می کنند بیان کرد: مقام معظم رهبری اعلام کردند که فتنه خط قرمز ما است اما جای تاسف است مسئولی که بر کرسی نظام نشسته است از فتنه دفاع می کند.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج انقلابی بودن و تن به سازش ندادن را دیگر وظیفه ما در قبال خون شهدا عنوان کرد و گفت: ما با دشمن سر سازش نداریم، امروز آمریکا و اسرائیل دشمن بشریت هستند اما متاسفانه برخی دشمن را اشتباهی گرفته اند و دشمن را طوری تحریف می کنند که جنایات آمریکا و اسرائیل را فراموش کنیم اما ما فرزندان مکتب امام حسین علیه السلام و نهضت عاشوراییم و به پیروی از سید و سالار شهیدان تن به سازش با دشمن نمی دهیم. 

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه