اخبار داغ

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران:

جبهه مقاومت پایه‌های رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده است/خاورمیانه جدید را بدون حضور دشمن عنود امت اسلامی شکل خواهیم داد/هیچ دشمنی جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

جبهه مقاومت پایه‌های رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده است/خاورمیانه جدید را بدون حضور دشمن عنود امت اسلامی شکل خواهیم داد/هیچ دشمنی جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: حمایت نتانیاهو از هذیان‌گویی‌های ترامپ به معنای این است که آنان به هدفشان که ایجاد یک خاورمیانه جدید است دست پیدا نکرده‌اند؛ اما جبهه مقاومت به فضل الهی خاورمیانه جدید را بدون حضور دشمن عنود امت اسلامی شکل خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای شهرستان کمیجان با تاکید بر اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: برگزاری یادواره شهدا با توجه به تغییر نسل و فاصله گرفتن از دوران دفاع مقدس یک ضرورت جدی است. همه ما باید این مقطع درخشان انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام و پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم رشادت‌ها و حماسه‌های این مقطع از انقلاب اسلامی، که دشمن تصور می‌کرد می‌تواند با یک هجمه نظامی گسترده طومار انقلاب اسلامی را در هم بپیچد را حفظ کنیم.

,

سردار شریف تصریح کرد: امروز که سال های متمادی از شروع دوران دفاع مقدس میگذرد همه کسانی که مطالعه کرده اند دلایل انتخاب آن مقطع تاریخی را برای هجمه به انقلاب اسلامی سه دلیل مهم دانشته و نسبت به آن تاکید دارند.

,

دشمن از ترویج گفتمان اسلامی هراس دارد

, دشمن از ترویج گفتمان اسلامی هراس دارد, دشمن از ترویج گفتمان اسلامی هراس دارد,

وی در ادامه افزود: این سه دلیل شامل هراس استکبار جهانی و صهیونیست‌ها از به خطر افتادن منافعشان از سوی یک انقلاب بزرگ و گفتمان نوظهور مبتنی مبتنی بر قرآن و رهنمودهای پیامبر اسلام(ص) بود، از این‌رو قصد داشتند در همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی قبل از شکل‌گیری ساختارهای دفاعی و نظامی مستحکم نظام، طومار انقلاب را در هم بپیچند.

,

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: کشورهای منطقه‌ که فاصله زیادی با گفتمان اسلام و قرآن داشتند و بیم آن داشتند که ملت ایران نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی طومار حکومت‌های آنان را هم دربپیچد با استکبارجهانی و صهیونیست‌ها هم برای رسیدن به منافع خود هم عهد شدند.

,

وی ادامه داد: دلیل سوم هم صدام و حزب بعث بود که کینه فرو خفته‌ای را از امام و انقلاب و کشور ما داشت و به نمایندگی از کشورهای منطقه و استکبار جهانی با یک آمادگی ویژه در بُعد نظامی، تبلیغات و لُجستیک و همراهی سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی برنامه‌ریزی گسترده‌ای را علیه ایران رقم زد.

,

سردار شریف یادآور شد: اما انچه که انان در محاسبات خود از آن غافل شده بودند، قدرت رهبری حضرت امام خمینی(ره) و نفوذ و تسلط ایشان بر ملت و ارتباط معنوی و قلبی ملت با امام بود که به سرعت معادله را عوض کرد و دشمن در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورد.

,

فرزندان ایران بزرگترین ارتش جهان را در خلیج فارس به زانو درآورد

, فرزندان ایران بزرگترین ارتش جهان را در خلیج فارس به زانو درآورد, فرزندان ایران بزرگترین ارتش جهان را در خلیج فارس به زانو درآورد,

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز ما دشمنان را خوار و ذلیل کردیم و بزرگترین ارتش جهان در خلیج فارس را وادار کردیم تا در مقابل فرزندان این ملت بر روی شناور‌ زانو زده و از نزدیک شدن به مرزهای ما عذرخواهی می‌کند.

,

شکست سنگین دشمن در مقابل جبهه مقاومت/هذیان‌گویی دشمن ناشی از اقتدار ایران است

, شکست سنگین دشمن در مقابل جبهه مقاومت/هذیان‌گویی دشمن ناشی از اقتدار ایران است, شکست سنگین دشمن در مقابل جبهه مقاومت/هذیان‌گویی دشمن ناشی از اقتدار ایران است,

سردار شریف تصریح کرد: دشمنی که قصد داشت حرم امام حسین(ع) و زینب(س) را تخریب کند را تحقیر کردیم. ما بنیاد آنان را برکندیم تا جایی که امروز دیگر هیچ جایگاهی ندارد و بعد از ۵ سال کوبیدن بر دروازه‌های دمشق و بغداد جز خفت و خاری هیچ چیز عایدشان نشد.

,

وی با تاکید بر اینکه اقتدار نظامی امروز را مرهون برکت خون شهدا هستیم، گفت: سخنان رئیس جمهور آمریکایی‌ ناشی از هذیان‌گویی و شکست‌های پی در پی او در مقابل انقلاب اسلامی است و این اقتدار ایران را می‌رساند و امروز به برکت خون شهدا ایران جزیزه امن منطقه است و  در حالیکه به دلیل حضور آمریکای جنایتکار و طراحی‌های انگلیس و رژیم صهیونیستی منطقه در ناآرامی است، ایران همچنیان جزیره امن و ثبات است.

,

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تاکید کرد: بخش اعظم سخنان و هذیان‌گویی‌های ترامپ مربوط به ملت اسلامی و انقلاب اسلامی است؛ چرا که انقلاب اسلامی با تو دهنی به دشمن، خاک کشور را از آنان پس گرفته است و در حقیقت دشمنی را که وقتی دید درب بسته است و قصد داشت از پنجره وارد شود را به شدت مجازات کردند و همان پنجره را هم به روی دشمن بست.

,

جبهه مقاومت پایه‌های رژیم صهیونیستی را متزلزل ساخته است

, جبهه مقاومت پایه‌های رژیم صهیونیستی را متزلزل ساخته است, جبهه مقاومت پایه‌های رژیم صهیونیستی را متزلزل ساخته است,

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در ابتدای درگیری‌های سوریه که نابخردان تصور می‌کردند می‌توانند ظرف چند روز طومار سوریه را در هم بپیچند و امنیت اسرائیل را حفظ کنند، مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد همان سال فرمودند "دشمنان در سوریه کاری از پیش نخواهند برد" و امروز بعد از ۶ سال شاهد جمع شدن بساط دشمن هستیم.

,

وی در ادامه افزود: امروز شاهد کسب توفیقات بسیار توسط جبهه مقاومت هستیم. و این جبهه مقاومت به برکت خون شهدای مدافع حرم قطعا پایه‌های رژیم صهیونیستی را متزلزل و مقدمات فروپاشی آنان را محقق خواهد ساخت.

,

جبهه مقاومت، خاورمیانه جدید را بدون حضور دشمن عنود امت اسلامی شکل خواهد داد

, جبهه مقاومت، خاورمیانه جدید را بدون حضور دشمن عنود امت اسلامی شکل خواهد داد, جبهه مقاومت، خاورمیانه جدید را بدون حضور دشمن عنود امت اسلامی شکل خواهد داد,

سردار شریف با اشاره به سخنان اخیر ترامپ درباره ایران گفت: آنچه که رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل جیغ می‌زند و تنها یک رئیس دولت غاصب از او حمایت می‌کند مفهومش این است که آنان به هدفشان که ایجاد یک خاورمیانه جدید است دست پیدا نکرده‌اند؛ ولی جبهه مقاومت، خاورمیانه جدید را بدون حضور دشمن عنود امت اسلامی شکل خواهد داد.

,

شهدای مدافع حرم تداوم دهنده راه شهدای دفاع مقدس

, شهدای مدافع حرم تداوم دهنده راه شهدای دفاع مقدس, شهدای مدافع حرم تداوم دهنده راه شهدای دفاع مقدس,

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شهدا از ولایت پیروی کردند و راهی جبهه‌های نبرد شدند، تصریح کرد: شهدای ما نه تنها برای امت اسلامی بلکه برای جهان بشریت الگو هستند، و شهدای مدافع حرم تداوم دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند.

,

سردار شریف با اشاره به شهادت شهید "حججی" گفت: آرامشی که در چهره شهید "حججی" وجود داشت، باعث تقویت روحیه علاقمندان به فرهنگ اسلام ناب و تضعیف دشمنان شد.

,

وظیفه سنگین ما در مقابل آرمان‌های شهدا؛ فرمانبری از ولی‌فقیه است

, وظیفه سنگین ما در مقابل آرمان‌های شهدا؛ فرمانبری از ولی‌فقیه است, وظیفه سنگین ما در مقابل آرمان‌های شهدا؛ فرمانبری از ولی‌فقیه است,

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه وظیفه امروز ما صیانت از آرمان‌های شهدا  است، گفت: ما نباید اجازه دهیم که فرمان ولی‌فقیه بر زمین بماند، این پیشرفت‌های عظیم مرهون ایستادگی، مقاومت و شجاعت شهدا و خانواده‌های آنان است که چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند.

,

سردار شریف با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: امروز دشمن در جبهه جنگ نرم کانون خانواده‌های ایرانی را با تولیدات فرهنگی خود هدف قرار داده‌ است تا اجازه ندهند "شهسوارانی‌ها"، "حججی‌ها" و هزاران شهید مدافع حرم تربیت شود.

,

وی افزود: دشمن نمی‌خواهد این اراده‌ها تربیت شود، شکست تنها در خاکریزها نیست بلکه در اراده‌های مصمم است. امروز ما در بسیاری از زمینه‌ها به فضل الهی و لطف پروردگار عالم در شرایط بهتری از دشمن به سر می‌بریم تا جایی که هیچ قدرتی توان رویارویی با ما را ندارد.

,

مسئولان مدیریت جهادی را در دستور کار قرار دهند

, مسئولان مدیریت جهادی را در دستور کار قرار دهند, مسئولان مدیریت جهادی را در دستور کار قرار دهند,

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: ما برای عدالت، مساوات و رفاه انقلاب کردیم، برای اینکه به صاحبان اصلی نظام که به گفته حضرت امام خمینی(ره) مردم هستند، خدمت کنیم.

,

وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: مدیریت جهادی را در دستور کار خود قرار دهید و به این ملت عزیز خدمتی صادقانه و مجاهدانه داشته باشید. این شهدا تک تک به ما الگو داده و راه را نشان داده‌اند؛ اگر می خواهیم نزد شهدا رو سفید باشیم باید تلاش کنیم و از خودگذشتگی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه