اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

آمریکا و ترامپ کابوی و ملعون، یزید زمان هستند/ شعار امام حسین(ع)، هیهات من الذله بود نه مذاکره

آمریکا و ترامپ کابوی و ملعون، یزید زمان هستند/ شعار امام حسین(ع)، هیهات من الذله بود نه مذاکره
امام جمعه میاندوآب گفت: ترامپ ملعون، خبیث و کابوی روزگار، همان کاری که یزید و امثال یزید انجام می دادند را انجام می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم یادواره شهدای گمنام که در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد، با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز دشمن می خواهد به نام دین با دین مقابله کند و برای تغییر و دگرگونی در جامعه از همان راه وارد  می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب با بیان دلایل رویارویی یزیدیان با امام حسین(ع) و یارانش بود، افزود: یکی از دلایل واقعه عاشورا، فراموشی خدا بود چرا که اگر انسان خدا را فراموش کند، دچار خودفراموشی و حق فراموشی شده و دین خود را به دنیا می فروشد و به تمام گناه ها دچار می شود و افرادی نیز که در مقابل امام حسین(ع) قرار گرفتند؛ انسان های به ظاهر دیندار بودند که خدافراموشی سبب شد تا مقابل اولاد پیامبر اکرم(ص) و یارانش ایستادند.

,

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت:شهدا به تاسی از سید الشهدا(ع) رفتند تا ارزش ها، دین؛، اسلام، انقلاب و کشور حفظ شود.

,

حسن زاده در ادامه با واکنش شدید به اظهارات و لفاظی های اخیر ترامپ، اظهار کرد: ترامپ ملعون، خبیث و کابوی روزگار، همان کاری که یزید و امثال یزید انجام می دادند را انجام می دهد.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه عده ای انسان ها ساده لوح و کج فهم و مصلحت اندیش و سکوت کرده و یا حرف دشمن را تکرار می کنند، افزود: خط و مشی و باطن امثال ترامپ مشخص است و نباید به آنها اعتماد کرد و در مقابل این افراد نباید بی خاصیت بود.

,

وی با انتقاد از نحوه عملکرد سازمان ملل، گفت: سازمان ملل، فاسدترین سازمان دنیاست که به جای دفاع از حقوق بشر از کشتار و جنایت حمایت کرده و یا ساکت است و به جای دفاع از انسانیت، از وحشی گری حمایت می کند.

,

حسن زاده با بیان اینکه شعار امام حسین(ع)، هیهات من الذله بود نه مذاکره، تصریح کرد: دشمن سه هدف عمده را دنبال می کند و در راس آنها می خواهد ولایت فقیه را نشانه گرفته و با ابزارهای مختلف خود در فضای مجازی بر روی این مسئله کار می کند.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دیگر اهداف دشمنان از بین بردن فرهنگ انتظار و اعتقاد به مهدویت و نیز فرهنگ عاشورایی است، اظهار کرد: آنها می خواهند فرهنگ انتظار، امید به آینده و مهدویت و فرهنگ عاشورایی و ایثار را از ما بگیرند تا بر ما غلبه کنند و لذا باید هوشیار و آگاه بود.

,

وی در ادامه با تاکید بر رونق مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و حضور گسترده در این مراسمات، افزود: باید مجالس عزاداری سید الشهدا(ع) را رونق داد و در این راه هوشیار و آگاه بود که دشمن به دنبال دوقطبی سازی برای رسیدن به اهداف خود است.

,

حسن زاده تصریح کرد: امروز تمام کفر به سردمداری آمریکا در مقابل اسلام ایستاده است و ماوظیفه داریم تا با تقویت اقتصاد درونی و مسائل سیاسی و فرهنگی خود را در مقابل دشمنان قوی کنیم.

,

گفتنی است این مراسم یادواره شهدا، با همکاری پایگاه سید احمدخمینی(ره) حوزه مقاومت بسیج یک شهری و شهرداری میاندوآب برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه