اخبار داغ

پیام فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه به مناسبت هفته دفاع مقدس:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای بعد بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است/ تفکر بسیجی و انقلابی زمینه ساز فتوحات جامعه اسلامی می باشد

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای بعد بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است/ تفکر بسیجی و انقلابی زمینه ساز فتوحات جامعه اسلامی می باشد
فرمانده سپاه ارزوییه بمناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده کارآمد ترین و بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازاقطاع؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه،سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ، در پیامی به گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقطاع,

وی دفاع مقدس را یک پدیده فرهنگی خواند و افزود: یکی از مهم ترین تجارب فرهنگی در دوران دفاع مقدس،فرهنگ ساده زیستی و دوری از رفاه طلبی بوده است که امروز هم ما مؤظفیم در راستای تدبیر مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را نهادینه سازیم و در جهت اجرای فرمان امام خامنه ای اندیشه عمل نماییم.

,

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان،حضرت اباعبدا…الحسین(ع)خاطر نشان کرد:همان گونه که مکتب عاشورا، شهیدان دفاع مقدس را پرورش داد امروز هم دفاع مقدس خود تداعی کربلای دیگری برای ملت ایران می باشد و گرامیداشت یاد و خاطره آن ارزش های دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل می کند.

,

فرمانده سپاه ارزوئیه جوانان را صاحب نظران عرصه دفاعی و امنیتی خواند و افزود: امروز رهبر انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) جوانان را افسران جنگ نرم خوانده اند، امروز جوانان باید از تاریخ هشت سال دفاع مقدس تحلیلی واقع بینانه را بیابند و در جهت آرمان های نظام و انقلاب را گام های مؤثر بردارند.

,

این مقام مسئول تولد تفکر بسیجی را یکی از ثمرات عرصه اجتماعی و فرهنگی جنگ دانست و افزود: تفکر بسیجی و انقلابی زمینه ساز بسیاری از فتوحات جامعه اسلامی می باشد، تفکر بسیجی می تواند یک کشور را به اهداف از پیش تعیین شده برساند.
وی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های مردان و زنان معتقد به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند و افزودند: شهدا با ایثار و اهداء جان خویش سنگ بنای انقلاب اسلامی را مستحکم ساختند. به مثابه «عند ربهم یرزقون» هستند، بدون شک رشادت‌های آنان در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبری موجب بیداری ملت‌ها و نهضت‌های آزادی بخش در جهان شده است.

,
,

فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه با توجه به برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

,

سرگرد اسماعیل کاخ در ادامه افزود:امروز انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به نسل‌های بعد از دفاع مقدس ضرورتی انکارناپذیر است، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده کارآمد ترین و بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است، معرفی افتخارات دوران دفاع مقدس به عنوان نماد و الگوی مقاومت، ایثار و شهادت؛ تقویت فضای معنوی و اخلاقی جامعه است.

,

وی در پایان هفته دفاع مقدس را مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن خواندند و آن را به ساحت مقدس حضرت بقیها... الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) و خانواده معظم شهدا و جانبازان و بسیجیان تبریک گفتند. و توفیق مردم شهرستان ارزوئیه را در تداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران از خداوند منان طلب کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه